پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی در گلستان از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود

يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵:۰۰ 6 سال پیش

پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی در گلستان از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود

عصر سفر- معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آغاز طرح نوروزی جابه‌جایی و حمل و نقل مسافر از 25 اسفندماه جاری در استان خبر داد و گفت: در این طرح 80 شرکت اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و سواری تا 17 فروردین 98 خدمات‌رسانی می‌کنند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از تسنیم، ایوب میرشاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی در گلستان از 12 اسفند در استان، اظهارداشت: پیش‌فروش بلیط، برقراری کشیک‌های نوروزی کارکنان ستادی و شهرستانی اداره‌کل در پایانه‌های مسافربری گرگان و گنبدکاووس، اجرای گشت‌های مشترک با دستگاه‌های مرتبط، برگزاری دوره‌های آموزشی مخصوص شاغلان مانند مدیران فنی، بررسی شکایات مردمی و نظارت و کنترل بر عملکرد بخش از کارهایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

به گفته وی، علاوه بر این کارها، اقدامات دیگری هم مانند جلسات متعدد با بخش حمل و نقل و مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل خدمات‌دهی این بخش در حال انجام است.

میرشاهی ادامه‌داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور سازمانی است که بیشترین سهم را در بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای با آغاز سال جدید و بهار طبیعت برای تسهیل در جابه‌جایی مسافر، افزایش ایمنی و ارتقای سطح خدمات در جاده‌های کشور دارد.

براساس آمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، پارسال بیش از 180 هزار مسافر در بخش حمل و نقل به واسطه 20 هزار و 839 سفر در استان جابه جا شدند و تعداد 21 هزار و 693 فقره بلیط هم به صورت حضوری و غیرحضوری فروخته شد.

وی افزود: با آغاز اجرای طرح، به شکایت مردمی از طریق سامانه پیامکی 1000141 و یا از طریق شماره تلفن 01732681792 نمایندگی اداره کل مستقر در پایانه مسافربری گرگان رسیدگی می‌شود.