شاهین‌دژ با ۳ مرکز اقامتی به استقبال از میهمانان نوروزی می‌رود

سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸:۰۰ 6 سال پیش

شاهین‌دژ با ۳ مرکز اقامتی به استقبال از میهمانان نوروزی می‌رود

عصر سفر- مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهین‌دژ با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و آمادگی این شهر برای میزبانی از مسافرین گفت: 3 مرکز اقامتی با ظرفیت 400 نفر آماده استقبال از میهمانان نوروزی است.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از خبرآنلاین، رقیه حسن‌پور با اشاره به آمادگی 3 مرکز اقامتی شهرستان شاهین‌دژ با ظرفیت 400 نفر برای استقبال از میهمانان نوروزی این شهرستان گفت: در ایام نوروز سال97 مجموعا 956 مسافر به این شهرستان سفر کردند که 400 نفر در مهمانپذیرها و 556 نفر در محل اسکان مسافران و مهمانسرای ادارات اقامت کردند.
وی طبیعت بکر شهرستان شاهین‌دژ را یکی از عوامل مورد توجه گردشگران عنوان و خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی با توجه به وظیفه ذاتی خود از تمام توان برای معرفی آثار این شهرستان استفاده می کند تا زمینه حضور بیش از پیش گردشگران را در شهرستان فراهم کند و در این راستا شهرستان شاهی‌دژ در زمینه اقامت مهمانان و گردشگران نوروزی مشکلی ندارد و آماده استقبال از مسافران است.
حسن‌پور ادامه داد: مجموعه صخره ای بی بی کند ، ساحل زرینه رود،  آبشار اوزان ، حجاری صخره ای سماقان ، دیواره اورارتویی جوشاطو جز مهمترین مقاصد گردشگری این شهرستان است.