زیان ۱۱۰ میلیاردی در ۱۰ ماهه گذشته

پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵:۰۰ 6 سال پیش

ورود کمیسیون اصل90 به پرونده قشم‌ایر؛

زیان ۱۱۰ میلیاردی در ۱۰ ماهه گذشته

عصر سفر- سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: نتیجه نهایی پرونده شرکت هواپیمایی قشم ایر در قالب گزارش به مراجع مربوطه ارسال خواهد شد تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از خانه ملت، بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس از ورود کمیسیون اصل 90 به پرونده شرکت هواپیمایی قشم ایر خبر داد و گفت: این شرکت از دارایی های متعلق به بابک زنجانی بود که به واسطه مطالبات وزارت نفت از وی، به تملک این وزارتخانه درآمد.

بهرام پارساییشرکت هواپیمایی قشم‌ایر با اینکه می توانست سودده باشد و از طریق آزادسازی قیمت بلیط‌ها به درآمد دست یابد، اما امروز این شرکت عملا زیان‌ده شده است
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت هواپیمایی قشم‌ایر با اینکه می توانست سودده باشد و از طریق آزادسازی قیمت بلیط‌ها به درآمد دست یابد، اما امروز این شرکت عملا زیان‌ده شده است.

استخدام نیروهای بازنشسته یکی از اتهامات پرونده شرکت هواپیمایی قشم ایر

وی گفت: در شرایط کنونی پرونده شرکت هواپیمایی قشم ایر دارای چندین محور است که به کارگیری نیروهای بازنشسته یکی از این محورها محسوب می شود زیرا این شرکت جزء مجموعه‌های دولتی است.

قشم ایر در 10 ماهه گذشته بالغ بر 110 میلیارد تومان متضرر شده است

پارسایی ادامه داد: طبق گزارش های واصله به کمیسیون اصل 90، شرکت هواپیمایی قشم ایر می تواند از محل فروش بلیط به سوددهی قابل قبولی دست یابد، حال این شرکت به ظاهر با چندین دفاتر هواپیمایی قرارداد بسته است، اما براساس گزارش ها، قشم ایر در 10 ماهه گذشته بالغ بر 110 میلیارد تومان متضرر شده است.

کمیسیون اصل 90 با جدیت پرونده شرکت هواپیمایی قشم ایر را رسیدگی می کند

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با جدیت پرونده شرکت هواپیمایی قشم ایر را مورد بررسی قرار داده و در این راستا جلساتی را با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد کرد.

برخورد قاطع با متخلفان پرونده شرکت هواپیمایی قشم ایر

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس ادامه داد: نتیجه نهایی پرونده شرکت هواپیمایی قشم ایر در قالب گزارش به مراجع مربوطه ارسال خواهد شد تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.