۲۱ هزار مجوز پرواز داخلی و خارجی برای نوروز صادر شد

يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱:۰۰ 6 سال پیش

۲۱ هزار مجوز پرواز داخلی و خارجی برای نوروز صادر شد

عصر سفر- مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور 20 هزار و 959 مجوز پرواز برنامه ای و فوق العاده برای مسیرهای داخلی و خارجی برای نوروز سال 98 خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا، رضا جعفرزاده با بیان اینکه روزهای اوج پرواز نوروزی امسال از 25 اسفندماه 97 تا 17 فروردین 98 طول می کشد، افزود: برای اینکه بلیت هواپیمای بیشتری به صورت سیستمی در اختیار متقاضیان سفرهای بخش هوایی قرار گیرد تا به امروز مجوز یک هزار و 510 پرواز فوق العاده داخلی و خارجی صادر شده است.
وی اضافه کرد: سازمان هواپیمایی کشوری آماده است برای انجام پروازهای فوق العاده نوروزی با رعایت اصول ایمنی و توان شرکت ها، براساس درخواست شرکت های هواپیمایی مجوز پرواز در مسیرهای زیارتی و سیاحتی صادر کند.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برای مسیرهای بین المللی 865 مجوز پرواز فوق العاده و مسیرهای داخلی 645 مجوز صادر شده است.
وی افزود: مسافران می توانند در صورت نیاز و مشاهده هر گونه تخلف در نحوه توزیع و قیمت بلیت هواپیما با شرکت هواپیمایی مربوطه و شماره تلفن هایی که اعلام می شود تماس گرفته و یا از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی https://www.cao.ir ، شکایت خود را ارسال کنند.