شرکت‌های بهره بردار فوکر ۱۰۰ برای اجرای دستورالعمل صلاحیت پروازی تا ۸ فروردین مهلت دارند

سه شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴:۰۰ 6 سال پیش

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

شرکت‌های بهره بردار فوکر ۱۰۰ برای اجرای دستورالعمل صلاحیت پروازی تا ۸ فروردین مهلت دارند

عصر سفر- مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: شرکت های بهره بردار هواپیمای فوکر 100 تا هشتم فروردین ماه فرصت دارند تا نسبت به انجام بندهای مربوط به دستورالعمل الزام شده سازمان اقدام و در چک A هواپیما نیز تکرار کنند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از سایت سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی این سازمان با اعلام اینکه سازمان هواپیمایی کشوری به 5 شرکت هواپیمایی بهره بردار فوکر 100 مهلتی 5 روزه داده است، گفت: نظر به برخی حوادث ناشی از اشکال در ارابه های فرود  فوکر 100 ناوگان هوایی کشور و برای اطمینان بیشتر استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری دستورالعمل فوری صلاحیت پروازی جهت انجام چک های مربوطه به مشکل ارابه های فرود را ظرف مدت 5 روز صادر کرد.

جعفرزاده افزود: پس از جلسه مشترک مورخ 3 فروردین 98 شرکت های هواپیمایی بهره بردار فوکر 100 با معاون استاندارد پرواز، معاون هوانوردی و امور بین الملل و مدیرکل صلاحیت پرواز در سازمان هواپیمایی کشوری، دستورالعمل فوری صلاحیت پروازی در خصوص این نوع هواپیما به این شرکت ها نهایی و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه این شرکت ها تا هشتم فروردین ماه فرصت دارند تا نسبت به انجام بندهای مربوط به دستورالعمل الزام شده سازمان اقدام و  در چک A هواپیما نیز تکرار کنند.

جعفرزاده شرکت های بهره بردار هواپیمای فوکر 100 را ایران ایر، آسمان، قشم ایر، کیش ایر، کارون ذکر کرد.