سفر دریایی به قشم در بنادر پل و لافت برقرار است

سه شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵:۰۰ 5 سال پیش

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم:

سفر دریایی به قشم در بنادر پل و لافت برقرار است

عصر سفر- رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم از خدمات‌رسانی 40 فروند شناور لندینگ کرافت در شرایط طوفانی خبر داد و گفت: سفر دریایی به قشم در بنادر پل و لافت برقرار است.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از فارس، علی اشتری عصر امروز اظهار داشت: با توجه به وزش باد شدید و متلاطم شدن دریا در محدوده دریایی قشم، از ساعت 20 امشب (سه شنبه، سوم اردیبهشت) تردد شناورهای مسافری در بندر شهید ذاکری به مقصد بندر شهید حقانی و بندرگاه هرمز، متوقف شده است.

وی افزود: در حال حاضر، بنادر لافت و پل در حال ارائه خدمات به هموطنان عزیز برای سفر در مسیر دریایی بین سرزمین اصلی و جزیره قشم با استفاده ار شناورهای لندینگ کرافت هستند.

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم ابراز داشت: در این مسیر دریایی 40 فروند شناور لندینگ کرافت با ظرفیت ترابری درجای یک‌هزار و 600 دستگاه خودرو فعالیت دارند تا مسافران دریایی را در شرایط طوفانی از جزیره عجایب هفتگانه به سرزمین اصلی منتقل کرده و یا آنها را از سرزمین اصلی به جزیره قشم ترابری کنند.

 اشتری گفت: تا رسیدن به شرایط مناسب جوی برای بازگشایی مجدد بندر شهید ذاکری، پایش دریا نیز توسط شناور ناجی در محدوده دریایی بین قشم و بندرعباس، ادامه خواهد داشت.