بخش گردشگری ۱۵۰ هزار میلیارد تومان طرح در حال سرمایه گذاری دارد

سه شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱:۰۰ 5 سال پیش

رئیس سازمان میراث فرهنگی؛

بخش گردشگری ۱۵۰ هزار میلیارد تومان طرح در حال سرمایه گذاری دارد

عصر سفر- رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: بخش گردشگری امسال با رقم 150 هزار میلیارد تومان طرح های درحال سرمایه گذاری دارد که بخش خصوصی نیز در این ارتباط مشارکت خواهد داشت.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا، علی اصغر مونسان روز سه شنبه در حاشیه امضای یاداشت تفاهم رونق گردشگری در منابع آبی کشور با وزارت نیرو در محل این وزارتخانه افزود: این طرح‌ها با کمک بخش خصوصی در حال اجرایی شدن هستند.

وی ادامه داد: پارسال بیش از 2 هزار و 700 موافقت نامه اصولی صادر شده است که نشاندهنده آن است که بخش گردشگری کشور از رونق خوبی برخودار است.

مونسان  ظرفیت خوب بخش گردشگری برای ایجاد اشتغال را یادآور شد و گفت: تلاش می‌شود با تنوع بخشیدن به محصولات گردشگری در بخش‌های مختلف علاوه بر توسعه بیشتر این بخش اشتغالزایی خیلی خوبی هم برای کشور ایجاد کرد.

معاون رئیس جمهوری یکی از مهمترین موضوع‌ها در بخش طبیعت گردی را توسعه گردشگری در منابع آبی توصیف کرد که تاکنون به دلایل مختلف امکان آن فراهم نشده و افزود: امسال با همکاری وزارت نیرو از جاذبه‌های خوبی که در کنار سدها و حتی تأسیسات سد وجود دارد برای رونق طبیعت گردی استفاده خواهد شد.

وی از تلاش برای تدوین آئین نامه‌ای برای این منظور در هفته‌های آتی خبرداد.

مونسان افزود: تدوین این آئین نامه به سرمایه گذاران کمک خواهد کرد با رعایت همه شرایط و مقررات برای سرمایه گذاری در این باره اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، مراسم امضای یادداشت تفاهم همکاری وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر امروز ( سه شنبه ) با حضور رضا اردکانیان در محل وزارت نیرو برگزارشد.