ساکنان اصفهان بدلیل احتمال وقوع صاعقه از تردد در مناطق مرتفع بپرهیزند

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳:۰۰ 5 سال پیش

ساکنان اصفهان بدلیل احتمال وقوع صاعقه از تردد در مناطق مرتفع بپرهیزند

عصر سفر- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به ورود سامانه ناپایدار به استان و احتمال وقوع رگبار، صاعقه و رعد و برق، مردم از تردد در مناطق مرتفع و حضور در مسیل ها و حاشیه رودها بپرهیزند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عص سفر» به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش روز سه شنبه اظهار داشت: افزایش ابرهای هَمرَفتی (سیاه و بزرگ)، رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید هنگام عصر و و اوایل امشب در سطح استان بخصوص مناطق کوهپایه ای و مرتفع پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس به ساکنان و گردشگران توصیه می‌شود برای جلوگیری از مخاطرات رعد و برق. صاعقه و رگبارهای موقت، از تردد و استقرار در مسیل‌ها، دره‌ها، رودها و مناطق مرتفع خودداری کنند.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر شرایط جوی به نسبت ناپایدار بر روی استان در 2 روز آینده است.

در این مدت، وضعیت جوی در اکثر مناطق در ساعات عصرگاهی افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید، تندباد لحظه‌ای (در مناطق شرقی همراه با گرد و خاک)، بارش رگباری بهاری، گاهی همراه با رعد و برق بویژه در مناطق مرکز، غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.