تور اروپا، در سال ۹۷ به قاره سبز سفر کنید

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵:۰۰ 7 سال پیش

تور اروپا، در سال ۹۷ به قاره سبز سفر کنید

عصر سفر- سفر به قاره سبز و رفتن به شهر‌های مختلف و زیبای کشور‌های این قاره، می‌تواند تجربه تکرار نشدنی و دوست داشتنی برای شما باشد. از بین کشور‌های مختلف این قاره، می‌توانید تور سوئیس، فرانسه و یا ایتالیا را انتخاب کرده و مدت زمانی را جهت استراحت و گردش و گزار به این کشورهای زیبا بروید.

سرویس : جهانگردی

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایلنا، در این مطلب قصد داریم به صورت کلی این جاذبه‌های گردشگری این سه کشور را برای شما شرح دهیم تا بتوانید بهتر از بین این کشور‌ها، مقصد سفر خود را انتخاب کنید.

تور سوئیس

فرقی ندارد به دنبال سفری لوکس هستید یا صرفا می‌خواهید از مناظر طبیعی این کشور استفاده کنید؛ از رشته کوه معروف آلپ گرفته تا جاده‌های زیبا و چشم نواز این کشور، همگی منتظر شما هستند. شهر‌های ژنو، زرمات، بازل، لوسرن و آپنزل از معروف‌ترین شهرهای این کشور بوده و نوید اقامتی دوست داشتنی را می‌دهند. همچنین شهر اینترلاکن با طبیعت بکر و اقامتگاه‌های مختلف، تجربه‌ای تکرار نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. قله‌های مرتفع و برفی این کشور، مخصوصا در محدوده شهر زرمات، بهترین مکان برای علاقه‌مندان به اسکی بوده تا رشته کوه آلپ، از این ورزش کوهستانی نهایت لذت را ببرند. جدا از طبیعت، جاذبه‌های تاریخی مختلفی در این کشور وجود دارد. آب و هوای این کشور معتدل بوده و با توجه به زمان سفر‌تان، زمستان‌های برفی و تابستان‌های معتدل را تجربه خواهید کرد.

تور فرانسه

برج زیبای ایفل، خیابان شانزه لیزه و زیبایی‌هایش، کاخ لوکزامبورگ و خانه بزرگ اپرای گارنیر، تنها بخش‌هایی از جاذبه گردگشری یک شهر فرانسه یعنی پاریس هستند. متاسفانه یا خوشبختانه، آنقدر جاذبه‌های گردگشری فرانسه زیاد است که حتی نمی‌توانیم تمام جاذبه‌های گردشگری فرانسه را در این پست نام ببریم. علاوه بر شهر زیبا و البته مدرن و تاریخی پاریس، شهر‌های دیگری مثل نیس و مارسی در جنوب فرانسه وجود دارند که با جاذبه‌های گردشگری مختلف و البته طبیعت چشم نواز، مکانی عالی برای استراحتی چند روزه به شمار می‌آیند.

تور ایتالیا

ایتالیا، کشور غذاهای خوشمزه، مردمانی خودمانی و البته مکان‌های تاریخی. فرقی ندارد به کدام شهر ایتالیا می‌روید؛ این سه ویژگی را در آن مکان خواهید دید. شهرهایی مثل رم، فلورانس و ونیز، از مشهورترین شهرهای این کشور بوده که جاذبه‌های تاریخی و گردشگری مختلفی در این شهرها وجود دارد. بناهای تاریخی مثل کولوسئوم، پانتئون و کلیسای باسیلیکای سنتاماریا در شهر رم توجه هر گردگشری را به خودش جلب می‌کند. رودخانه‌ها و رفت‌وآمد با قایق در شهر ونیز دیگر نیازی به تعریف ما ندارد و مکان‌هایی مثل کلیسای سانتا ماریا دل فیوره، پل کهن و میدان سینیورا نیز از جاذبه‌های مشهور شهر فلورانس هستند. همچنین فراموش نکنید در این کشور غذاهای خوشمزه و اصیلی مثل پیتزا و پاستا را تست کنید!