طرح مشکل حقوقی فرودگاه پیام در جلسه هیئت دولت

سه شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰:۰۰ 5 سال پیش

طرح مشکل حقوقی فرودگاه پیام در جلسه هیئت دولت

عصر سفر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طرح مشکل حقوقی فرودگاه پیام در جلسه فردا هیئت دولت خبر داد و گفت: اگر پیش بینی ها محقق شود پروازهای مسافری این فرودگاه از سر گرفته خواهد شد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از تسنیم، محمدجواد جهرمی با اشاره به نشست مشترک خود با اسلامی وزیر راه، مسکن و شهرسازی اظهار کرد: تلاش ویژه‌ای از سوی وزیر راه و همکارانش برای رفع مشکلات فرودگاه پیام صورت گرفت. در این راستا دو اقدام مهم برای امنیت پروازهای این فرودگاه انجام شد؛  نخست بحث پوشش راداری پروازها بود که هفته جاری توسط وزارت راه افتتاح و دوم بحث نشانه‌گذاری فرودگاه فتح که مطابق استانداردهای بین‌المللی انجام شد.

وی با اشاره به دیگر توافقات با وزیر راه برای رفع مشکلات فرودگاه پیام افزود: توافق کردیم تا فردا صبح مشکل حقوقی فرودگاه پیام با قید فوریت در جلسه هیئت دولت مطرح شود که با توجه به نظر مساعد دو وزارتخانه موضوع در جلسه فردا به تصویب برسد و امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته چهارشنبه هفته آینده اگر همه‌چیز مطابق پیش‌بینی‌ها پیش برود، مجددا پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سر گرفته شود.

وی بیان کرد: فرودگاه پیام نقش مهمی در رونق اقتصادی و ایجاد رفاه در زندگی مردم استان البرز دارد.