پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سرگرفته می‌شود

سه شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶:۰۰ 5 سال پیش

پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سرگرفته می‌شود

عصر سفر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر همه‌ چیز مطابق پیش بینی‌ها پیش برود، چهارشنبه هفته آینده پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سر گرفته می شود.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نفل از فارس، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در بازدید از مجموعه فرودگاه بین المللی پیام گفت: تلاش ویژه‌ای از سوی وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات فرودگاه پیام صورت گرفت؛ به منظور امنیت پروازهای این فرودگاه، پوشش راداری پروازها در هفته گذشته توسط وزارت راه افتتاح و نشانه‌گذاری فرودگاه فتح نیز براساس استانداردهای بین‌المللی انجام شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: توافقاتی در خصوص اینکه فردا صبح مشکل حقوقی فرودگاه پیام با قید فوریت در جلسه هیأت دولت مطرح شود و با توجه به نظر مساعد دو وزارتخانه موضوع در جلسه فردا به تصویب برسد صورت گرفت؛ با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته چهارشنبه هفته آینده اگر همه‌ چیز مطابق پیش بینی‌ها پیش برود، پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سر گرفته می شود.

وی با تأکید بر اینکه فرودگاه پیام نقش مهمی در رونق اقتصادی و ایجاد رفاه در زندگی البرزنشینان دارد، بیان کرد: مقرر شد مدیرعامل فرودگاه پیام برای انجام آخرین ممیزی‌ها گزارش مکتوبی را به سازمان هواپیمایی کشور ارسال کند تا در نهایت مجوز بهره‌برداری از فرودگاه پیام صادر شود.

آذری جهرمی با بیان اینکه با همکاری شرکت فرودگاه‌های کشور، رادار منطقه‌ای پروازهای تهران در کوشک قم افتتاح شد تا امنیت پروازهای فرودگاه‌های تهران و اطراف آن با نظارت خوبی تأمین شود، اذعان کرد: درخواست کرده ایم مطابق استانداردهای بین‌المللی نشانه‌گذاری روی باند فرودگاه فتح در مجاورت فرودگاه پیام انجام شود تا در نهایت با چند لایه اعتمادسازی و برقراری ضوابط شاهد پروازها در فرودگاه پیام باشیم.