مجموعه جهانی تخت سلیمان مجهز به حفاظت الکترونیکی است

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳:۰۰ 5 سال پیش

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی:

مجموعه جهانی تخت سلیمان مجهز به حفاظت الکترونیکی است

عصر سفر- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از تجهیز مجموعه جهانی تخت سلیمان به سیستم‌های حفاظتی خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن محمدی  در جمع خبرنگاران با بیان این‌که در راستای حفاظت از این مجموعه جهانی اقدامات خوبی پیش‌بینی شده است گفت: حفاظت فیزیکی و الکترونیکی نیز به جهت تشدید مراقبت‌های حفاظتی در حد مطلوب برای مجموعه پیش بینی شده و پرسنل یگان با مساعدت‌های رئیس مجموعه در طول شبانه روز اقدامات حفاظتی را انجام می‌دهند. سیستم رادیویی (بی‌سیم) با مرکز 110 فرماندهی انتظامی و پاسگاه تخت سلیمان در ارتباط بوده و در این مجموعه تعبیه شده است.

محمدی در خصوص پوشش انتظامی پاسگاه تخت سلیمان که با گشت زنی‌های شبانه روزی در خود مجموعه و اطراف آن انجام می‌شود، اعلام کرد: این اقدام در خصوص تشدید مراقبت‌های حفاظتی حائز اهمیت است.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی افزود: استفاده از ظرفیت مشارکت‌های اجتماعی دستگاه‌های مردم نهاد یکی از اولویت‌های اصلی در امر پیشگیری و اقدامات حفاظتی بوده و تلفن گویای 09662 بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی برای شهروندان است.