فرش قرمز برای گردشگران در منطقه ۳ پهن می‌شود

يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶:۰۰ 5 سال پیش

فرش قرمز برای گردشگران در منطقه ۳ پهن می‌شود

عصر سفر- توسعه منطقه گردشگری عباس‌آباد با زمینی به متراژ42 هکتار در منطقه 3 یکی از فرصت‌های گردشگری برای اهالی منطقه3 است.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از همشهری آنلاین، شهردار منطقه3 با اشاره به مشکلات این منطقه درخصوص تقویت و توسعه فضاهای تفریحی و فرهنگی گفت: «‌ساخت‌وسازهای بی‌رویه ساکنان شهر را با کمبود فضای سبز و فضاهای تفریحی مواجه کرده است. ساخت منطقه گردشگری عباس‌آباد و توسعه آن از امتیازهای منطقه به حساب می‌آید که با توجه به شرایط منطقه نباید آن را نادیده بگیریم.

«مصطفی سلیمی» افزود: «در حال حاضر دریاچه به‌عنوان چشم‌انداز عمومی، افتتاح ایستگاه110 به‌عنوان چشم‌انداز ایمنی ساکنان منطقه 3، باغ هنر نیز با چشم‌اندازی هنری در منطقه، در افزایش کیفیت زندگی، مؤثر هستند و در حوزه ترافیک نیز پارکینگ هزار و 500واحدی پارک خودرو را 2 هفته پیش در تقاطع کردستان و بزرگراه نیایش به بهره‌برداری رساندیم و پارکینگ طبقاتی دیگری نیز در مجاورتش داریم که به‌زودی آن هم به بهره‌برداری خواهد رسید.

برای توسعه جاذبه‌های گردشگری برحسب حوزه فرهنگ، هنر، ورزش به بخش خصوصی درخواست همکاری داده‌ایم تا بتوانیم با ساخت مجموعه پردیس سینمایی فرهنگ در خیابان شریعتی قدمی در بالا بردن ظرفیت‌های گردشگری در منطقه 3 برداریم.

بسیاری از چهره‌ها و نخبه‌های علمی و ورزشی در منطقه3 ساکن هستند و می‌توانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم. وجود انجمن خوشنویسان، انجمن شاعران، انجمن نویسندگان و... همه فرصت‌هایی محسوب می‌شوند بنابراین به دنبال جذب مشارکت برای افزایش امکانات فرهنگی، هنری و ورزشی در منطقه هستیم.»