به دنبال تکرار پذیری حضور گردشگران در کهگیلویه و بویراحمد هستیم

شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹:۰۰ 5 سال پیش

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان:

به دنبال تکرار پذیری حضور گردشگران در کهگیلویه و بویراحمد هستیم

عصر سفر- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال تکرار پذیری حضور گردشگران در این استان هستیم.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، محمود باقری شنبه، ششم مهر ماه در مراسم تجلیل از فعالان حوزه گردشگری استان به مناسبت هفته گردشگری در هتل دال دنا سی سخت،با بیان اینکه طرح جامع گردشگری استان تدوین می شود، افزود: مشاور طرح انتخاب شده و بر اساس نگاه کارشناسی تدوین سند جامع گردشگری استان را خواهیم داشت.

‌وی با بیان اینکه باید فضاهایی که عامل جذب گردشگر می شود، ارتقا یابد، اظهارکرد: توسعه زیرساختی لازمه حضور و حفظ گردشگر در استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد جاذبه گردشگری را از عناصر مورد نیاز حضور گردشگر دانست و خاطرنشان کرد: تبلیغات از دیگر نیازهای معرفی جاذبه های گردشگری است.

باقری با اشاره به اینکه اقامتگاه ها نقش موثری در حضور گردشگران دارند، تصریح کرد: امروز در شهری مانند سی سخت فضا سازی مناسب و در سطح ملی برای اقامت گردشگران فراهم شده است.

وی ادامه داد: در مرکز استان و سایر شهرها نیز فضاسازی مناسبی محقق شده و رشد آن در دستور کار است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان نقش حمل و نقل در جذب گردشگر را محسوس دانست و عنوان کرد: توسعه حمل و نقل زمینی و هوایی عامل تاثیر گذاری بر رونق گردشگری است.

باقری بیان کرد: به دنبال تکرار پذیری حضور گردشگران در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

وی سیاست گذاری در سطح ملی و استانی را یک نیاز اساسی برای جذب گردشگران دانست و تاکید کرد: در سطح استان نیز تعامل و همکاری همه جانبه برای توسعه گردشگری ضروری است.