صدور کارت موقت زیارتی برای زائران اربعین

دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳:۰۰ 5 سال پیش

فرمانده ناجا اعلام کرد؛

صدور کارت موقت زیارتی برای زائران اربعین

عصر سفر- فرمانده ناجا گفت: کارت موقت زیارتی به تأیید مسئولان داخلی و مسئولان عراقی رسیده است و اگر گذرنامه‌ها دیر حاضر شود این کارت را برای زائران صادر می‌کنیم.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از مهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه ایپاس 2019 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هجدمین نمایشگاه لوازم وتجهیزات پلیسی، امنیت و ایمنی امروز افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 312 غرفه در حال فعالیت هستند و از 21 کشور نمایندگانی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه در خدمت مخترعین و مهندسین ایرانی برای بهره برداری از علم و دانش ایرانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از نمایشگاه ایپاس رشد خوبی در آوردن تجهیزات و فناوری ها نسبت به سالهای قبلی این نمایشگاه داشته است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همواره در صدد بوده است که با تجهیزات و فناوری های روز، خود را به روز کند و امیدواریم تا سه سال آینده به این مهم دست یابیم.

وی اظهار داشت: بیش از 90 درصد از تجهیزاتی که پلیس استفاده می کند، تولید داخل است.

وی تأکید کرد: در هفته نیروی انتظامی بنا داریم از یک سری تجهیزات جدید پلیسی رونمایی کنیم که یک سری از این تجهیزات در این نمایشگاه رونمایی شده و باقی آنها در هفته ناجا رونمایی می‌شود.

تمهیدات پلیس برای اربعین

وی افزود: همکاران ما در مسیرها و پایانه ها حضور دارند و با تمام توان امنیت زائران را حفظ می کنند.

وی تصریح کرد: سعی داریم روند سریعتری برای صدور گذرنامه اتخاذ کنیم ولی اگر ببینیم این کار طول می کشد، کارت موقت زیارتی برای زائران صادر می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کارت موقت زیارتی به تأیید مسئولان داخلی و مسئولان عراقی رسیده است و اگر گذرنامه ها دیر حاضر شود این کارت را برای زائران صادر می کنیم.