بهترین زمان سفر برای زیارت در اربعین

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰:۰۰ 5 سال پیش

بهترین زمان سفر برای زیارت در اربعین

عصر سفر- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از افرادی که قصد سفر زمینی به عراق در ایام اربعین را دارند، خواست که سفر خود را به پس از 24 مهرماه موکول نکنند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر درباره مناسب‌ترین زمان برای حرکت به سمت مرزهای چهارگانه زیارت اربعین گفت: درخواست ما از زائران اربعین حسینی این است که از فرصت روزهای پیش رو استفاده کرده و اگر قصد حرکت زمینی به سمت مرزهای چهارگانه را دارند تا قبل از 24 مهرماه حرکت خود را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها در روزهای 24 و 25 مهرماه پیک سفر به سمت کشور عراق را خواهیم داشت، افزود: همچنین از 27 مهر به بعد نیز زمان پیک بازگشت زائران خواهد بود که از این رو توصیه ما به زائران این است که تا حد امکان این بازه زمانی را برای سفر به عراق و نیز بازگشت از عراق انتخاب نکنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: در روزهای پیک ممکن است مشکلاتی در تعداد اتوبوس‌ها و خودروهای سواری ایجاد شده و نیز ترافیک نیز افزایش پیدا کند، چرا که امسال شمار زائران اربعین افزایش چشمگیری داشته است.

هادیانفر با تاکید بر اینکه زائران باید زمان رفت و برگشت خود را مدیریت کنند، اظهارکرد: بیش از 6500 نفر از ماموران پلیس راهور نیز در مرزها و محورهای منتهی به چهار پایانه مرزی مستقر بوده و نسبت به روانسازی و مدیریت ترافیک اقدام خواهند کرد.