اصالت‌سنجی بلیت اربعین امکان‌پذیر شد

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲:۰۰ 5 سال پیش

اصالت‌سنجی بلیت اربعین امکان‌پذیر شد

عصر سفر- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور یک هزار و 385 مجوز پرواز برای 12 شرکت هواپیمایی خبر داد و گفت: برای اطمینان بیشتر امکان اصالت‌سنجی بلیت هم روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و هم روی سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی فراهم است.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی، «رضا جعفرزاده» اظهار داشت: نرخ بلیت‌ هواپیما در بازه زمانی 20 مهر تا 30 مهرماه تهران - نجف و بغداد رفت و برگشت 2 میلیون و 200 هزار تومان و مشهد - نجف و بغداد و بالعکس 2 میلیون و 800 هزار تومان و ایلام و کرمانشاه یک میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.

وی گفت: متقاضیان سفر به نجف و بغداد بلیت خود را از مراکز معتبر که روی پرتال سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است تهیه کنند.

جعفرزاده ادامه داد: برای اطمینان بیشتر امکان اصالت‌سنجی بلیت هم روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و هم روی سایت انجمن و شرکت‌های هواپیمایی فراهم است.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های هواپیمایی لازم است از طریق روسای ایستگاه‌های مبدا و مقصد پاسخگوی مسافران خود باشند، گفت: لازم است با دقت بر نحوه توزیع بلیت‌های خود نظارت و هر گونه تخلف در خصوص نرخ و یا فروش بلیت از طرف واسطه‌های احتمالی بنام شرکت‌ها که صندلی پروازی برای آن در نظر گرفته نشده را به سازمان گزارش کنند تا نسبت به برخورد با آنها اقدام شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، افزود: شرکت‌های هواپیمایی چون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ماهان، آسمان، قشم ایر، زاگرس، کیش ایر، تابان، کاسپین، وارش، آتا و العراقیه پروازهای خود را از فرودگاههای تهران، مشهد (مقدس)، کرمان، اصفهان، تبریز، یزد، ساری، ایلام، کرمانشاه، کیش و شیراز انجام خواهند داد.

وی همچنین اظهار داشت: هماهنگی لازم با عوامل فرودگاهی، نیروهای امنیتی و انتظامی گمرک و حراست و سایر عوامل دخیل در انجام پروازها صورت گرفته و مصمم هستند بیش از پیش شاهد بدرقه و استقبال در خور شان زائران حسینی در 11 فرودگاه کشور باشیم.

وی از زائران حسینی خواست هرگونه تخلف احتمالی را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری www.cao.ir اعلام تا به صورت ویژه و در کمتر زمان ممکن رسیدگی شود.