دارندگان فیش حج تمتع به سایت مراجعه کنند

دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱:۰۰ 5 سال پیش

فراخوان سازمان حج و زیارت:

دارندگان فیش حج تمتع به سایت مراجعه کنند

عصر سفر- سازمان حج و زیارت با صدور فراخوان عمومی از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دعوت کرد تا نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصرسفر» به نقل از خبرآنلاین، براساس اعلام سازمان حج وزیارت دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع می‌توانند با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی reserve.haj.ir، اطلاعات خود را تکمیل کنند.

براساس این اطلاعیه، هدف از فراخوان آن است که ودیعه‌گذاران حج تمتع، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روز رسانی کنند تا علاوه بر ساماندهی کلی، اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی تسهیل شود.

ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌توانند خود به سامانه مراجعه و اطلاعات فردی خود را تکمیل کنند و یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت با پرداخت مبلغ پنجاه هزار ریال (پنج هزار تومان) نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود، اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمد هاست؛ این فراخوان به معنی اعلام اولویت‌های حج سال آینده نیست و اولویت‌های تشرف به حج سال 1399 به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.