راه‌های ۶ استان برفی است

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳:۰۰ 5 سال پیش

راه‌های ۶ استان برفی است

عصر سفر- پلیس راهور ناجا از بارش برف در راههای 6 استان خبر داد و در عین حال اعلام کرد سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش روز چهارشنبه پلیس راهور ناجا، در حال حاضر در اکثر محورهای استان همدان بارش برف گزارش شده و توصیه شده رانندگان برای تردد در این محورها حتما به تجهیزات زمستانی شامل زنجیرچرخ مجهز باشند.

همچنین در استان های چهار محال و بختیاری در محور کوهرنگ- مسجدسلیمان،  اصفهان (محورهای لنجان-شهرکرد و نجف آباد-داران)،  سمنان(محور شاهرود-توسکستان)،  خراسان شمالی(ارتفاعات محورهای بجنورد-اسفراین و بجنورد-آشخانه) و مازندران(محورهای هراز، فیروزکوه، کرج-چالوس، کیاسر-سمنان) بارش برف گزارش شده است.

پلیس راهور وضعیت جوی استانهای تهران، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی (اکثرمحورها) و استان قم(محورهای قم-تهران و قم-گرمسار)،  استان مرکزی(محور ساوه-تهران)،  استان اصفهان(محور اصفهان-شهرضا)،  استان سیستان و بلوچستان (محور زاهدان-خاش)   و استان فارس(محور داراب) را بارانی گزارش داد.
همچنین مه گرفتگی همراه باکاهش دید در استان های قزوین(محور قزوین-رشت)، خراسان شمالی(محور های بجنورد-اسفراین و بجنورد-آشخانه)،  محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه گزارش شده است.

بنابر گزارش پلیس راهور سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام  و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.