۸ مکانی که در تور دبی نباید از دست دهید

چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰ 7 سال پیش

۸ مکانی که در تور دبی نباید از دست دهید

عصر سفر- تور دبی یکی از محبوب‌ترین تورهای برون مرزی ایرانیان است. تقریبا در تمامی فصول سال تور دبی همواره جزو مقاصد گردشگری ایرانیان محسوب می‌شود.

سرویس : جهانگردی

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از مهر، هتل‌های دبی جزو باکیفیت ترین هتل‌ها در دنیاست؛ تنها هتل 8 ستاره دنیا در این شهر توریستی قرار دارد. اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید، برای دیدن اماکنی که در ادامه به شما معرفی می‌شود، وقت بگذارید.

دلفین بی دبی

دلفین بی دبی که در آتلانتیس پالم واقع شده، بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفین در دنیا و یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌های دبی است. در این مجموعه هر جور تفریحی برای هر سنی که فکرش را بکنید، امکان‌پذیر است. می‌توانید در آب‌های کم‌عمق بروید، کنار دلفین‌ها بایستید، بغل‌شان کنید، کنارشان شنا و غواصی کنید و یک عکس یادگاری بگیرید.

اسکله ابرا دبی

اسکله ابرا در منطقه‌ای تاریخی قرار دارد و بهترین فرصت برای یک تجربه‌ دریایی است. 10 دقیقه گردش با قایق‌های چوبی و سنتی اسکله در آب‌های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی دارد. قایق‌سواری از ابرا در بستکیه شروع می‌شود، به سمت بازار پارچه‌فروشان و گالری‌های هنر می‌رود و در نهایت به بازار طلا می‌رسد.

سافاری دبی

دبی بیابان‌های حفاظت‌شده‌ای دارد که شامل تپه‌های کویری و شنی با انواع گونه‌های گیاهی، پرندگان، خزندگان و پستاندارانی مثل غزال عربی است. برای دیدن این مناطق، تورهایی وجود دارد تا گردش‌ها به طبیعتشان آسیبی نزند. اما اگر دنبال هیجان هستید و دیدن طبیعت به تنهایی راضیتان نمی‌کند، باید از تورهای متنوعی استفاده کنید که شما را همراه یک راننده و ماشین شاسی بلند به دل بیابان می‌فرستند تا لذت رانندگی در شن و بالا و پایین رفتن از تپه‌ها را از نزدیک تجربه کنید.

این تورها در سه زمان صبح، عصر و نیمه شب برگزار می‌شوند. در این تورها ماشین شما را جلوی در هتل سوار می‌کند و به دل صحرا می‌برد. تازه می‌توانید برای هیجان بیشتر بخشی از مسیر را خودتان رانندگی کنید. شترسواری در صحرا، اسکی روی شن و خوردن ناهار یا شام هم بخشی از جاذبه‌های این تورهاست. اگر به دبی رفتید این تورها را فراموش نکنید که در نوع خود بی نظیرند.

پارک آبی وایلد وادی

وایلد وادی یا وادی وحشی، پیشرفته‌ترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌های دبی است که بین هتل برج‌العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده. این پارک روباز با امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف، داشتن سرسره‌های زیاد، دو ماشین موج‌سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان در خارج از آمریکا مردم را از هر سن و سالی به خود جذب می‌کند. جلوی در ورودی، آبشاری 18 متری هست که هر ده دقیقه آب را با فشار زیاد به بیرون پرتاب می‌کند. محیط پارک و شخصیت‌هایش را از روی کارتون سندباد و کاراکترهای دوست‌داشتنی‌اش طراحی کرده‌اند.

پیست اسکی سرپوشیده دبی

این پیست سرپوشیده‌ اسکی از مشهورترین جاذبه های دبی است که در مرکز خرید امارات قرار دارد و سومین پیست اسکی سرپوشیده‌ بزرگ دنیاست. پیست اسکی دبی با دیوارهای شیشه‌ای، مجسمه‌های یخی، تپه‌ سورتمه‌سواری، زمین بازی کودک و مسیر 400 متری مخصوص اسکی شبیه یک سرزمین عجایب برفی است. اگر تا به حال اسکی نکرده‌اید هم جای نگرانی نیست؛ اینجا توسط مدرسین ممتاز اسکی، آموزش مجانی هم تدارک دیده‌اند. اما علاوه بر اینها شاید یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های اینجا پنگوئن‌های برفی آن است که شما و مخصوصا بچه‌ها را حسابی هیجان‌زده می‌کنند.

لگو لند دبی

در پارک آبی لگولند یک روز شاد و فراموش نشدنی را به همراه خانواده خود تجربه کنید. این پارک که به صورت اختصاصی برای خانواده هایی با کودکان بین 2 تا 12 سال طراحی و ساخته شده است، شامل 15 سرسره به علاوه قایق سواری خانوادگی، سرسره های لوله ای، استخر موج لگو، ساخت یک رودخانه خروشان، محوطه بازی لگو دوپلو مخصوص کودکان نوپا و سرسره برای این عزیزان است.

آکواریوم دبی

آکواریومی عظیم به طول 51 متر، عمق 20 متر و ارتفاع 11 متر با مخزنی به ظرفیت 10 میلیون لیتر، در طبقه‌ همکف دبی مال و بزرگترین آکواریوم دنیاست. به نمایش‌گذاشتن هزاران جانور دریایی و صدها کوسه و سفره‌ماهی باعث شده که آکواریوم دبی روی دست خیلی از دیدنی‌های دبی بزند. بخش بزرگی از این آکواریوم را می‌توان به شکل رایگان از توی دبی مال دید ولی اگر دوست دارید بیشتر لذت ببرید، وارد تونل آکواریوم در عمق 11 متری آن شوید و در حالی که دور تا دورتان را ماهی‌ها فرا گرفته‌اند از میان آکواریوم عبور کنید. ولی اگر این هم راضی‌تان نکرد می‌توانید به کمک غواصان وارد آکواریوم شوید و در کنار کوسه‌های آکواریوم، یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌های زندگیتان را داشته باشید.

فراری پارک دبی

فراری ورلد ابوظبی، یک تفریحگاه واقع شده در جزیره ی یاس، ابوظبی است که حدود 2 ساعت با دبی فاصله دارد. این اولین و تنها تفریحگاه با برند فراری است و رکورددار بزرگترین سازه فضایی در دنیا است. فراری ورلد ابوظبی در جشنواره ی ورلد تراول در سال 2015 لقب “مهمترین جاذبه ی توریستی خاورمیانه” را به خود اختصاص داد.