گزارش حادثه هواپیمای تهران-یاسوج هفته آینده نهایی می‌شود

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴:۰۰ 5 سال پیش

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

گزارش حادثه هواپیمای تهران-یاسوج هفته آینده نهایی می‌شود

عصر سفر- محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، از تعیین تکلیف پرونده حادثه هواپیمای تهران-یاسوج در نشست هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از خانه ملت، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به بررسی پرونده سانحه هواپیما ATR تهران- یاسوج در این کمیسیون، گفت: خوشبختانه کمیسیون اصل 90 از سال گذشته به این پرونده ورود کرد و در این رابطه نشست های تخصصی بسیاری را با حضور کارشناسان و مسئولان مربوطه برگزار کرد.

هواپیمای یاسوج هواپیما ATRاعضای کمیسیون اصل90 مجلس نشست‌هایی را با مسئولان دستگاه قضا برگزار کردند تا ابعاد سانحه هواپیما ATR تهران- یاسوج به صورت دقیق و ویژه دیده شود
نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین اعضای کمیسیون اصل90 مجلس نشست‌هایی را با مسئولان دستگاه قضا برگزار کردند تا ابعاد سانحه هواپیما ATR تهران- یاسوج به صورت دقیق و ویژه دیده شود.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، هفته آینده آخرین نشست کمیسیون اصل نودم مجلس برای بررسی پرونده سانحه هواپیما ATR تهران- یاسوج برگزار شده و پس از آن گزارش جمع بندی می شود.

ارسال گزارش جامع کمیسیون اصل 90 مجلس به هیأت رئیسه  مجلس

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، از ارسال گزارش جامع کمیسیون اصل 90 مجلس به هیأت رئیسه خبر داد و گفت: پس از جمع بندی گزارش در نشست هفته آینده این کمیسیون، گزارش مربوطه برای قرائت در صحن علنی ارسال خواهد شد.