توقف پروازهای مستقیم آمریکا به مسکو !

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰ 7 سال پیش

توقف پروازهای مستقیم آمریکا به مسکو !

عصر سفر- شرکت هواپیمایی دلتای امریکا از توقف کامل پروازهای مسکو به شهرهای مهم امریکا خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، کمرسانت، کمپانی هواپیمایی دلتا اعلام کرد: در فصل تابستان علی‌رغم افزایش سفرهای خارجی فصلی، این‌گونه پروازها از مسکو انجام نخواهد شد و از این پس مسافران روس می‌توانند با شرکت‌های همکار همانند کی‌ال‌ام و ایرفرانس پس از سفر به پاریس و یا آمستردام به امریکا سفر کنند.

در آخر سال 2015 میلادی این شرکت امریکایی به دنبال کاهش ترافیک مسافربری از روسیه به خارج از این کشور، به طور چشمگیری تعداد پروازهای خود از مسکو را کم کرد اما در فصل تابستان مجددا از سر گرفت.

در حالی که از سال 2017 میلادی تا کنون شمار مسافران پروازهای خارجی در روسیه بیش از 4 درصد رشد داشته این شرکت هوایی امریکایی تصمیم به قطع پروازهای مستقیم خود از مسکو گرفته است.

تنش دیپلماتیک میان روسیه و امریکا و در پی آن توقف صدور ویزاهای گردشگری امریکا در کنسولگری های این کشور در روسیه، باعث کاهش شدید تعداد مسافران شده است.

هر چند روند صدور ویزای امریکا در روسیه از سر گرفته شده است اما تاخیرهای طولانی و موانع زیادی که سفارت امریکا برای مسافران روس ایجاد کرده، بسیاری را از سفر به این کشور منصرف کرده است.