ممنوعیت افزایش نرخ بلیط هواپیما

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹:۰۰ 7 سال پیش

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عنوان کرد

ممنوعیت افزایش نرخ بلیط هواپیما

عصر سفر- معاون نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و با سیاستهای دولت مبنی بر جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها، شرکتهای هواپیمایی هیچ‌ افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهند داشت.

سرویس : حمل و نقل

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از سازمان حمایت تولید کنندگان ومصرف کنندگان، وحید منایی معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت : با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و همگام با سیاستهای دولت مبنی بر جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها ، شرکتهای هواپیمایی هیچ گونه افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهند داشت.

منایی اظهار داشت : با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و در پی پیگیریها و تمهیدات صورت گرفته این سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی ، شرکتهای هواپیمایی در ایام نوروز هیچگونه افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهندداشت.

وی تأکید کرد: مقرر شده کلیه شرکتهای هواپیمایی بمنظور رعایت حقوق مصرف کنندگان ؛ نسبت به درج حداکثر نرخ مصوب بلیط در این ایام در مسیرهای مختلف بویژه مسیرهایی که متقاضی بیشتری دارند در سایت مربوط اقدام نمایند.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت متذکر شد ؛ دفاتر هواپیمایی موظفند ضمن اعمال قیمتهای مصوب ، از هرگونه گرانفروشی خودداری نمایند.