انتصاب جدید در سازمان میراث فرهنگی

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴:۰۰ 7 سال پیش

انتصاب جدید در سازمان میراث فرهنگی

عصر سفر- معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حکمی سید هادی احمدی روئینی را به سرپرستی اداره کل حفظ و احیاء بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی منصوب کرد.

سرویس : اخبار

به گزاشر پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا، محمد حسن طالبیان در نشستی، جلب مشارکت های مردمی، ایجاد اشتغال، استفاده از ظرفیت های دستگاههای اجرایی، سمن های مردم نهاد و اصحاب رسانه را از جمله وظایف اداره کل حفظ و احیاء بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی برشمرد.

معاون میراث فرهنگی حضور بیش از پیش کارشناسان حوزه حفظ و احیاء بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی در مراکز استانی به منظور بازدید، بررسی وضعیت و مشکلات حوزه میراث فرهنگی استان ها را خواستار شد.
طالبیان همچنین در حکمی دیگر غلامرضا میثاقیان مدیر سابق اداره کل حفظ و احیاء بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی را به عنوان مشاور عالی و دستیار خود منصوب کرد.
سید هادی احمدی روئینی از سال 1381 فعالیت خود را با سازمان میراث فرهنگی وقت آغاز کرد.
وی فارغ التحصیل رشته مرمت و دارای دو کارشناسی ارشد در رشته های مرمت بناها و بافت های تاریخی و مدیریت میراث فرهنگی است.
احمدی روئینی کارشناسی پایگاه جهانی پارسه - پاسارگاد ودفتر مطالعات خشت، مدیر داخلی ارگ بم، مدیر مجموعه راه ابریشم و مدیر اجرایی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، سرپرست پژوهشکده ابنیه و بافت و مشاور معاون میراث فرهنگی از سال 93 تا کنون را در کارنامه حرفه ای خود دارد.