پیش‌بینی چهار پد فرود بالگرد در کرج برای نوروز

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹:۰۰ 7 سال پیش

‌فرماندار کرج :

پیش‌بینی چهار پد فرود بالگرد در کرج برای نوروز

عصر سفر- گردشگری و سفر با ارتقاء سطح خدمات از راهبردهای توسعه هر استانی است و این امر مستلزم هماهنگی و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» یه نقل از ایسنا، سیروس شفقی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که امروز چهارشنبه(23 اسفند) در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به شرایط تردد گردشگران و مسافران از محورهای مواصلاتی البرز در ایام نوروز افزود: اوج سفر و پیک تردد مسافران را از استان گردشگرپذیر البرز در تعطیلات نوروزی شاهد خواهیم بود و همین امر نیز اهتمام ویژه‌ای را به منظور آمادگی کامل در ارائه خدمات می‌طلبد‌.

وی با اعلام اینکه ستاد خدمات سفر در شهرستان کرج از سیزدهم اسفندماه کار خود را آغاز کرده است، ادامه داد: تشکیل کمیته‌های 10 گانه ستاد خدمات سفر و تقسیم کار در حوزه‌های هماهنگی، پشتیبانی، اسکان، هواشناسی، حمل و نقل و امداد و نجات و... انجام شده و تکالیف نیز به دستگاه‌ها ابلاغ شده است‌.

فرماندار کرج ادامه داد: به جهت اینکه شاهد تردد قابل توجهی از سوی گردشگران و مسافران از مسیرهای مواصلاتی البرز خواهیم بود، نیروهای خدماتی و امدادی نیز ‌روزهای سخت و پر کاری را پیش رو خواهند داشت و تمهیدات لازم برای تجربه سفری امن و ایمن پیش بینی شده است‌.

وی همچنین با اشاره به رصد قیمت اقلام مصرفی در بازار و افزایش سطح نظارت‌ها ‌بیان کرد: نظارت ویژه و  تنظیم بازار از یک هفته قبل شروع شده تا از فرایند کم فروشی در سطح شهر جلوگیری شود‌.

بسترهای اسکان گردشگران در کرج پیش بینی شده است

شفقی در رابطه با اسکان مسافران نوروزی نیز گفت: در بحث اسکان 6 مهمانپذیر و 14 مدرسه پیش‌بینی شده است‌.

وی افزود: در بخش ‌بهداشت و درمان نیز 14 بیمارستان دولتی و خصوصی، 11 خانه بهداشت، 3 درمانگاه‌، 8 پایگاه ثابت و سیار و 4 محل جهت فرود اضطراری بالگرد دیده شده است‌.

فرماندار کرج گفت: 36 ایستگاه  آتش نشانی در شهرداری‌ها فعال خواهد شد و در مسیرگردشگری جاده جالوس نیز تمهیدات لازم دیده شده، ضمن اینکه بهبود سیمای شهری و عملکرد مستمر نسبت به زیباسازی شهری نیز اقدامات لازم انجام می‌شود‌.

شفقی همچنین بیان کرد: علاوه بر سهمیه اختصاصی به نانوایی‌ها 50 کیسه آرد مازاد بر سهمیه نیز به نانوایی‌های مستقر در مسیر جاده چالوس ارائه خواهد شد‌.