اتوبوس به علت نقص فنی دچار سانحه شد

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶:۰۰ 5 سال پیش

اتوبوس به علت نقص فنی دچار سانحه شد

عصر سفر- مدیر کل سازمان راهداری استان مازندران گفت: جاده نقص و یا مشکلی نداشته و اتوبوس به دلیل نقص فنی در بین راه کنترل خود را از دست داده و به دره سقوط کرده است.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از باشگاه خبرنگاران، نجفی مدیر کل راهداری استان مازندران با بیان اینکه اتوبوس سقوط کرده به دره خارج شده و تمام مصدمان و فوت شدگان به بیمارستان و پزشکی قانونی انتقال داده شده‌اند گفت: جاده هیچ مشکل و یا لغزندگی نداشته و متأسفانه اتوبوس در بین راه دچار نقص فنی شده .و با اختلاف 7 تا 8 متر به دره سقوط کرده است.

همچنین نوروزی مدیر کل راهداری استان تهران با بیان اینکه حادثه رخ داده در حوزه استان مازندران بوده بنابراین نمی‌توانم در این زمینه اظهار نظری کنم.

گفتنی است امروز در ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد در محور فیروزکوه محدوده خطیرکوه بر اثر خروج یک دستگاه اتوبوس از محور و سقوط آن به دره 20 نفر کشته و 23 نفر مصدوم شده‌اند. این اتوبوس با صورت وضعیت 30 مسافر از مبدأ پایانه مسافربری شرق تهران به مقصد کلاله در حرکت بوده که به دلیل نقص فنی دچار سانحه شد.

تیم کارشناسی سازمان راهداری بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و در حال بررسی کارشناسی تمامی ابعاد وقوع حادثه هستند.

گفتنی است پاسکاری وقوع این حادثه بین سازمان راهداری استان تهران و استان مازندران و همچنین پلیس راه باعث سردرگمی خبرنگاران و مردم شده و متأسفانه در این زمینه تمامی مسئولان برای پاسخگویی به یکدیگر پاسکاری می‌کنند.