سقوط هواپیمای اوکراینی با حضور نمایندگان هوافضای سپاه بررسی می‌شود

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱:۰۰ 5 سال پیش

سقوط هواپیمای اوکراینی با حضور نمایندگان هوافضای سپاه بررسی می‌شود

عصر سفر- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور مسئولانی از سپاه، هوا فضای سپاه و پدافند هوایی کشور برای بررسی ابعاد حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از خانه ملت،  سیدحسین نقوی حسینی درباره نشست امروز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بررسی ابعاد حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: امروز اعضای کمیسیون با حضور مسئولانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابعاد سانحه سقوط هواپیما را بررسی می‌کنند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مسئولان هوا فضای سپاه هم برای حضور در نشست امروز دعوت به عمل آمده است، ادامه داد: از سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران برای حضور دعوت شده اما هنوز مشخص نیست که خود وی یا نماینده و معاونی از سوی وی در جلسه حاضر خواهد شد.

نقوی حسینی همچنین از حضور مسئولان پدافند هوایی کشور در جلسه امروز کمیسیون خبر داد و گفت: با حضور سه گروه از مهمانان در تلاش هستیم ابهامات درباره این حادثه را روشن کنیم.

یک فروند هواپیمای بوئینگ 737  متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز 752 با 167 مسافر و 9 خدمه پرواز که در ساعت 6 و 12 دقیقه صبح چهارشنبه 18 دی ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز خود را آغاز کرد پس از 6 دقیقه پس از قطع ارتباط با بخش کنترل ترافیک در ساعت 6 و 18 دقیقه صبح در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشیان آن جان باختند.