ایجاد برند ملی گردشگری در ایستگاه آخر

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶:۰۰ 5 سال پیش

ایجاد برند ملی گردشگری در ایستگاه آخر

عصر سفر-معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: ساز و کار ایجاد برند ملی گردشگری مراحل پایانی خود را طی می کند و امیدواریم تا دهه فجر امسال بتوانیم از این برند در صنعت گردشگری رونمایی کنیم.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از فارس، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور درباره ایجاد برند ملی گردشگری گفت: در حال حاضر اقداماتی در راستای جذب گردشگر صورت می‌گیرد ولی هیچکدام از آنها برند خاص کشور را ندارند و هر کدام با یک لوگو و برند خاص اقدام به جذب گردشگر می‌کنند.

وی بیان داشت:‌ از ابتدای آذر تدوین برند ملی گردشگری کشور آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم این برند را تا دهه فجر امسال رونمایی کنیم.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با تأکید به اینکه صنعت گردشگری کشور نیاز به یک برند ملی دارد، گفت: هنگامی که در نمایشگاه‌های مختلف در سراسر کشور حضور پیدا می‌‌کنیم فاقد برند و شعار واحدی هستیم که باید به سمت یکدستی شعارها و برندها در این نمایشگاه‌ها پیش برویم و هویت ملی‌مان را با این برند به نمایش بگذاریم.

تیموری یادآور شد: در بخشی از برندسازی‌ها نیز موضوع استانداردسازی خدمات گردشگری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: قطعاً برای ایجاد برند گردشگری از مشاوران سازمان جهانی گردشگری نیز که به ایران سفر داشته‌اند استفاده خواهیم کرد.