جاده‌های استان‌ تهران بدلیل بارش برف لغزنده است

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷:۰۰ 5 سال پیش

جاده‌های استان‌ تهران بدلیل بارش برف لغزنده است

عصر سفر- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اعلام کرد: بارش برف کلیه مسیرهای این استان را لغزنده کرده و نیروهای عملیاتی راهداری مشغول روان‌سازی مسیرها هستند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا، «عادل مصدقی» روز سه شنبه در این باره گفت: بارش برف که از شب گذشته در سطح استان آغاز و تا ساعات بامداد ادامه داشت کلیه مسیرهای استان تهران را درگیر کرد.

وی افزود: 450 نیروی عملیاتی با استفاده از 240 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در کلیه مسیرهای استان تهران مشغول روان سازی جاده ها هستند.

معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر کلیه مسیرهای استان باز است خاطرنشان کرد: حجم بارش برف در مناطق شمالی، شرقی و غربی استان بسیار زیاد بود و در حال حاضر نیز بدلیل یخ زدگی کلیه جاده های استان لغزنده است.

وی از مسافران خواست جهت سفر در مناطق کوهستانی و شمالی استان خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

به گفته مصدقی، طبق پیش بینی هواشناسی از ساعات آینده سامانه بارشی در سطح استان تهران فعال خواهد شد.

وی همچنین درباره وضعیت ترافیکی در جاده های استان تهران نیز گفت: تردد خودروها در مسیر تهران- هراز نیمه سنگین است و بدلیل کاهش بار ترافیکی تا اطلاع ثانوی تردد اتوبوس های مسافربری و کامیون ها به غیر از کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

معاون راهداری استان تهران همچنین از رانندگان خواست که بدلیل لغزندگی جاده ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده های سراسر کشور به سامانه 141  تماس حاصل کنند.