انسداد شبانه هراز از ۵ اسفند

شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱:۰۰ 5 سال پیش

هشدار سقوط بهمن در محورهای تهران-شمال

انسداد شبانه هراز از ۵ اسفند

عصر سفر- مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌ها‌ گفت: محور هراز از 5 اسفندتا 6 اسفند 98 ‌به مدت 2 شب از ساعت 21 تا 5 صبح روز بعد به‌ دلیل بهسازی سیستم روشنایی و تهویه تونل در کیلومتر 28 تا 95 ‌مسدود است و تردد از محورهای فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2236 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود.

وی گفت: طبق‌ اطلاعات حاصل از رصد 2236 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، در شبانه‌ روز گذشته کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت ‌به روز‌ قبل 0.5 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.‌‌

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها‌ اظهار کرد: محور هراز در قطعات تونل‌های سد‌، وانا‌، تکاور‌ و زیارباغ‌ در استان مازندران از 5 اسفند تا 6 اسفند 98 ‌به مدت 2 شب از ساعت 21 تا 5 صبح روز بعد به‌ دلیل اجرای عملیات تعمیر‌ و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل در کیلومتر 28 تا 95 ‌مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

* آزادراه کرج-‌تهران  پرترددترین جاده‌‌ کشور‌

محرابی‌نیا بیان کرد: در ‌24 ساعت گذشته بیشترین تردد ‌در‌ آزادراه‌‌ ‌‌کرج-تهران، و آزادراه ‌کرج-قزوین آزادراه ‌‌‌‌تهران-کرج،  ثبت شد.

*  ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران و بلعکس

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها‌ افزود: ‌طبق‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری،‌‌ در حال حاضر‌‌‌ ‌در مسیر رفت و برگشت محورهای‌ هراز، کندوان و فیروزکوه‌ و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران بین مهرویلا تا پل کلاک از بروز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین بین پل کلاک و ساسانی خبر داد.

* هشدار سقوط بهمن در محورهای تهران-شمال

وی با اشاره به اینکه در ‌محورهای شمالی بارش خاصی نداریم، تأکید کرد: ‌‌راننده‌ها جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور ‌زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی داشته باشند، همچنین‌ با توجه به احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی خصوصا محورهای منتهی به شمال کشور با احتیاط تردد کنند.

‌*‌‌‌ ‌انسداد 9 جاده ‌به دلیل نبود ایمنی‌‌‌

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها‌ بیان کرد‌:‌ در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود‌ واقع  در استان‌های گلستان  و  سمنان‌، جاده فرعی شمشک - دیزین‌،‌ جاده شهداد-نهبندان‌‌ و محور سی‌سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد‌ و جاده وازک-بلده در استان مازندران، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محرابی‌نیا اظهار کرد: همچنین در حال حاضر ‌محور گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور پونل -خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل و محور سروآباد -پاوه‌ واقع در استان کردستان‌‌‌، محور ‌‌فنوج-کتیج-رمشک‌، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان‌‌ و جاده خرم آباد -پلدختر‌ واقع در استان لرستان‌ ‌به علت نبود ایمنی کافی و بارش برف مسدود است.