ادامه آزادراه همت به البرز تا پایان امسال افتتاح می‌شود

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶:۰۰ 5 سال پیش

استاندار البرز:

ادامه آزادراه همت به البرز تا پایان امسال افتتاح می‌شود

عصر سفر- نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ادامه آزادراه شهید همت در البرز که یکی از مطالبات اصلی مردم بود با پیگیری‌های صورت گرفته و جلب توجه ویژه ملی تا پایان سال زیر بار ترافیک می‌رود.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه 11 اسفند در بازدید از پروژه ادامه آزادراه شهید همت در البرز با بیان اینکه با اهتمام و تعصب ویژه‌ای در مسیر تحقق خواست و دستور رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های راه سازی البرز حرکت می‌کنیم، افزود: بر این اساس و طبق ماموریت های محوله، نهایت تعامل و همراهی لازم را برای تسریع در بهره برداری از پروژه منطقه یک آزادراه تهران-شمال داشتیم و این مسیر پس از سال ها انتظار هفته گذشته با حضور رئیس جمهور محترم مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ادامه آزادراه شهید همت در البرز نیز که یکی از مطالبات اصلی مردم بود با پیگیری‌های صورت گرفته و جلب توجه ویژه ملی تا پایان سال زیر بار ترافیک می‌رود.

شهبازی گفت: همچنین پروژه قطار برقی کرج-هشتگرد نیز پس از سال‌ها انتظار و مدت ها توقف در دی ماه امسال با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

وی افزود: در این میان پروژه‌های راه هشتگرد-طالقان، آزادراه چرمشهر-آبیک، تعریض آزادراه تهران-کرج، پروژه کمربند شمالی کرج، قطار شهری کرج و... با سرعت در حال پیشرفت است و روند فعالیت این پروژه‌ها به صورت مستمر و مداوم از رصد می شود.

استاندار البرز عنوان کرد: در این راستا وزارت راه و شهرسازی نیز همراهی ویژه ای با استانداری البرز برای تکمیل پروژه‌های راه‌سازی استان و نیل به خواست رئیس جمهور محترم مبنی بر کسب رضایتمندی، رفاه، آرامش و تسهیل در تردد مردم دارد.