پروازهای فوق‌العاده هما به «بیروت» و «کراچی» مجوز گرفت

سه شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰:۰۰ 4 سال پیش

پروازهای فوق‌العاده هما به «بیروت» و «کراچی» مجوز گرفت

عصر سفر- شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری دو پرواز فوق‌العاده به دو فرودگاه کراچی و بیروت در تاریخ 19 تیر ماه خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا، روابط عمومی هواپیمایی هما عصر سه شنبه در اطلاعیه‌ای نوشت: با توجه به تقاضای هموطنان مقیم دو کشور پاکستان و لبنان برای بازگشت به کشور با هماهنگی وزارت امور خارجه و سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز انجام دو پرواز فوق‌العاده برای مراجعت هموطنان مقیم دو کشور یاد شده برای «هما» صادر شد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، پرواز فوق‌العاده‌ای برای مراجعت هموطنان مقیم پاکستان در ساعت 7 و 40 دقیقه روز 19 تیرماه امسال با پرواز شماره 812 از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه کراچی انجام می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز 813 در ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت محلی انجام و در ساعت 15 و 10 دقیقه در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین خواهد نشست.

همچنین پرواز فوق‌العاده‌ای نیز به منظور بازگرداندن هموطنان مقیم لبنان برنامه‌ریزی شده است که براساس برنامه، این پرواز در روز 4 تیرماه امسال با شماره پرواز 661 در ساعت 13 و 40 دقیقه به مقصد فرودگاه رفیق حریری بیروت انجام می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز، با پرواز شماره 660 در ساعت 16 به وقت محلی فرودگاه بیروت را ترک و در ساعت 20 وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) خواهد شد.