شرایط و جزییات پرواز تهران به اتریش اعلام شد

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹:۰۰ 4 سال پیش

شرایط و جزییات پرواز تهران به اتریش اعلام شد

عصر سفر- شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اشاره به از سرگیری پروازهای تهران – وین از بیست‌وپنجم مردادماه امسال به صورت هفتگی، جزییات و شرایط پرواز به اتریش را اعلام کرد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، روز گذشته هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" اعلام کرد که از تاریخ 25 مردادماه سال جاری، براساس برنامه در روزهای شنبه هر هفته از تهران به فرودگاه وین پرواز می‌کند.

این پرواز در روزهای شنبه هر هفته، با شماره 717 در ساعت 8 و 40 دقیقه بامداد فرودگاه امام خمینی (ره) ترک و در ساعت 10 و 30 دقیقه (به وقت محلی) در  فرودگاه وین به زمین می‌نشیند. همچنین بازگشت این پرواز در همان روز،   با شماره 716 در ساعت 11 و 50 دقیقه به وقت محلی از فرودگاه وین پرواز می‌کند و در ساعت 18 و 40 دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود.

حسین جهانی – مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) – در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط و جزییات پرواز تهران – وین اظهار کرد: هموطنان برای خرید بلیت این پروازها می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن 46621888 (دفتر فروش تلفنی "هما") تماس بگیرند.

وی ادامه داد: براساس اطلاعیه صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشور اتریش، مسافران دارای پاسپورت و اقامت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ، سوئیس و انگلستان، اقامت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ، سوئیس، انگلستان، داشتن بلیت تایید شده هواپیما، قطار یا اتوبوس در ادامه مسیر به کشور صادرکننده کارت اقامت به صورت ترانزیتی می‌توانند مسافرت کنند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اظهار کرد: همچنین مسافرانی که ویزای کار Business تایپ D، ویزای دانشجویی تایپ D  اتریش، ویزای خانوادگی تایپ D  اتریش برای پیوستن به خانواده و مسافران تزانزیت می‌توانند به وین پرواز کنند و در اطلاعیه صادر شده از سازمان هواپیمایی اتریش آمده است که تمامی مسافران بالای 11 سال در پروازهای ورودی به اتریش (به غیر از مسافران تراتزیت هوایی) باید قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نکنند و گواهی جواب منفی تست کرونا در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

وی با بیان این‌که مسافران با ویزای تایپ C توریستی تا اطلاع ثانوی مجاز به انجام سفر نیستند، گفت: همه مسافران باید قبل از پرواز می‌بایست فرم تعهد را از طریق http://www.bmk.gv.at/en/service/entry-requirements.html دریافت و تکمیل کنند. همچنین براساس این اطلاعیه، ورود هرگونه بار دستی به صورت ترولی یا چرخ‌دار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفاً می‌توانند فقط از یک کوله‌پشتی و یا ساک دستی جهت حمل بار همراه، به داخل کابین استفاده نمانید و داشتن ماسک در فرودگاه و حین پرواز الزامی است.

به گزارش ایسنا، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما " به مسافران عازم مقاصد آمستردام، پاریس، میلان، رم و لندن  توصیه کرده تا در زمان خرید بلیت آخرین رویه مسافرت به  مقاصد ذکر شده را از دفاتر فروش بلیت دریافت کنند.