آغاز پرواز‌های ترکیه به ایران از ۱۱ شهریور

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸:۰۰ 4 سال پیش

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی خبر داد:

آغاز پرواز‌های ترکیه به ایران از ۱۱ شهریور

عصر سفر- دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اعلام آغاز پروازهای ایران و ترکیه از یازدهم شهریورماه، برنامه پروازی دو کشور را تشریح کرد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایلنا، مقصود اسعدی سامانی با بیان اینکه ترکیه برنامه پروازی خود به ایران را اعلام کرده است، اظهار داشت: ترکیش ایرلاین، شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه، در جدیدترین بروزرسانی برنامه‌های پروازی خود اعلام کرد، از اوایل سپتامبر پروازهای خود را به 5 شهر ایران از سر می‌گیرد.

وی درباره جزییات پروازهای ترکیه به 5 شهر تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان گفت: طبق برنامه اعلام شده ترکیه از اول سپتامبر 21 پرواز در هفته به تهران، 4 پرواز در هفته به تبریز و شیراز و از پنجم سپتامبر 2 پرواز در هفته به مشهد و اصفهان خواهد داشت.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد: با از سرگیری پروازهای ترکیه به ایران، پروازهای ایران به شهرهای ترکیه هم آغاز خواهد شد و به این صورت نیست که پروازها فقط با ایرلاین ترکیه انجام شود.

اسعدی سامانی درباره احتمال افزایش قیمت بلیت پروازهای ایران و ترکیه تاکید کرد: نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای خارجی تابع نرخ دلار است اما به طور مستقیم به تعداد پروازها و میزان تقاضا بستگی دارد. اگر تعداد پروازها کم و تقاضا بالا باشد احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به برقراری تورهای ترکیه گفت: فعلا در این مرحله درباره پروازهای بین دو کشور تصمیم گیری شده است و هنوز هیچ تصمیمی درباره برقراری تورهای مسافرتی و گردشگری ترکیه اخذ نشده است.