ثبت اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد

شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹:۰۰ 4 سال پیش

ثبت اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد

عصر سفر- رئیس انجمن گردشگری کودک استان یزد از ثبات اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد با هدف توجه بیشتر به کودکان و داشتن کودکانی شادتر خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، «مریم نبی‌زاده»  در حاشیه نشست تخصصی در زمینه گردشگری کودک، ضمن اشاره به برنامه‌های این انجمن در زمینه پیوند کودکان و مکتب عاشورا در ماه محرم، اظهار کرد: کودکان از مهمترین وارثان مکتب عاشورا هستند که باید به منظور انتقال اسلام واقعی، درس‌های عاشورا و قیام امام حسین (ع) را بیاموزند و در همین راستا برنامه‌هایی به ویژه در زمینه تولید محتواهایی برای کودکان در حال انجام است.

وی از ثبت اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد با عنوان «پیشرویان گردشگری گردو» خبر داد و گفت: طرح گردشگری کودکان در یزد به منظور توجه بیشتر به کودکان یزدی و داشتن کودکان شادتر از چهار سال پیش شروع شده است.

وی با اشاره به پیگیری و اجرای طرح‌های «کودک شادتر» و «کودک درون شادتر» توسط این انجمن، تصریح کرد: هدفمند شدن برنامه‌ها و تفریحات کودکان براساس فلسفه خودشناسی در این گروه از ضرورت‌های پرورش کودکان است.

این مسئول با بیان این که گردشگری کودک فرصتی برای پرداختن به طرح‌ها و ایده‎های مربوط به رشد کودکان است، گفت: کودک فارغ از محدودیت‌ها می‌تواند به خودشناسی دست پیدا کند.

به گفته نبی زاده، در شرایط شیوع بیماری نیز فعالیت‌های انجمن تعطیل نیست و فراهم کردن بسترهای مناسب به منظور تامین امنیت کودکان در سفرها را در دستور کار داریم.