راهنمای سفر با تور استانبول

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷:۰۰ 6 سال پیش

راهنمای سفر با تور استانبول

عصر سفر- فصل بهار مناسب ترین فصل برای سفر به شهر استانبول است چرا که در این فصل هوا نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد.شما می توانید در فصل بهار از آفتاب ملایم و طبیعت سرسبز استانبول لذت ببرید.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایران جیب، راهنمای سفر با تور استانبول

استانبول یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا است که هر ساله گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا بخصوص از کشور عزیزمان ایران به این شهر سفر می کنند.این شهر پایتخت و بزرگترین شهر ترکیه است که در بین دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است.جاذبه های گردشگری استانبول به قدری متنوع هستند که باید برای دیدن آن ها در تور استانبول خود از قبل برنامه ریزی کافی را داشته باشید.

در کدام فصل به استانبول سفر کنیم؟

استانبول تقریبا در همه ی فصول آب و هوای مطلوبی دارد اما اگر می خواهید به طور دقیق بدانید که در کدام فصل میتوانید تور ارزان استانبول را رزرو کنید و یا آب وهوای استانبول در کدام فصل بهتر است و یا اطلاع از بسیاری موارد دیگر با ما همراه باشید.

فصل بهار مناسب ترین فصل برای سفر به شهر استانبول است چرا که در این فصل هوا نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد.شما می توانید در فصل بهار از آفتاب ملایم و طبیعت سرسبز استانبول لذت ببرید.بازدید از جاذبه های تاریخی این شهر در فصل بهار می تواند سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزند.لازم به ذکر است که معمولا در این فصل قیمت هتل ها و پروازهای استانبول نسبت به سایر فصول قیمت بالاتری دارد.باران های شهر استانبول در فصل بهار شدید نیستند ونسیم بهاری به  شما حس خوبی می دهد و شما را برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه های آن ترغیب می کند.

هزینه های سفر به استانبول

قطعا یکی از مهم ترین مسائلی که هر گردشگر قبل از سفر خود آن را بررسی می کند میزان هزینه های شخص در سفر استانبول و قیمت تور استانبول  خواهد بود.ما شما را از هزینه های سفر به استانبول آگاه خواهیم کرد.

در اصل میزان زیادی از هزینه های هر فرد در سفر بستگی به خود فرد دارد.از عواملی که تاثیر مستقیم در هزینه های شما دارد می توان به محل اقامت , رفت و آمد , خرید در مراکز خرید استانبول و خورد و خوراک اشاره کرد.

هزینه اقامت در هتل های استانبول

واحد پول رسمی استانبول و کشور ترکیه "لیر" نام دارد.در حال حاضر هر لیر ترکیه در بازار تهران معدل 1400 تومان می باشد.هزینه اقامت در هتل ها و مهمان خانه های استانبول با توجه به درجه و نوع خدمات هتل متفاوت می باشد. این هزینه ها حدودا از شبی 50 لیر شروع و تا شبی 1000 لیر بسته به درجه هتل متغیر است.شما در تور لحظه آخری استانبول می توانید ارزان ترین قیمت ها را برای اقامت خود انتخاب کنید و بیشترین هزینه را صرف گردش و تفریح خود در استانبول نمایید.

هزینه حمل و نقل در استانبول

در استانبول وسیله های حمل و نقل زیادی وجود دارد که شما می توانید با توجه به مسیر و علاقه خود آن ها را انتخاب کنید.وسایل حمل و نقل این شهر شامل اتوبوس,مترو,قطار کابلی,مترو اتوبوسی,کشتی های تندرو و تاکسی می باشد.پرداخت هزینه های حمل و نقل در این شهر با استانبول کارت انجام می شود که می توانید از طریق باجه هایی که در نزدیکی ایستگاه ها قرار دارند خریداری کنید.

خرید در مراکز خرید استانبول

خرید در شهر استانبول با توجه به سلایق شما می تواند گران و یا خیلی ارزان باشد.مراکز خرید زیادی در استانبول قرار دارد که شما می توان  با توجه به بودجه خود آن ها را انتاخب کنید. به طور کلی تور ترکیه فرصتی مناسب برای خرید از نمایندگی های برندهای مختلفی است که در این کشور هستند و هر از چندگاهی حراج های بزرگی راه می اندازند.

شاید تجب کنید اما بزرگترین مرکز خرید اروپا در شهر استانبول قرار دارد که نام آن مرکز خرید جواهر است.بیش از صد برند معروف جهان از پوشاک گرفته تا اسباب بازی و رستوران در این مرکز خرید شعبه دارند.همچنین این فروشگاه دارای 6 طبقه است و در مرکز شهر استانبول قرار دارد که همین مسئله باعث شده دسترسی به آن بسیار آسان باشد.لازم به ذکر است برای خرید در این مجموعه می توانید از ساعت 10 صبح الی 10 شب به آن مراجعه کنید.

خیابان استقلال استانبول

شاید شما هم تا به امروز اسم خیابان استقلال استانبول را شنیده باشید اما اطلاعات کافی را در مورد آن نداشته باشید.این خیابان یکی از معروف ترین و محبوب ترین مراکز خرید استانبول است و از میدان تکسیم استانبول شروع می شود.در دو طرف این خیابان رستوارن ها و فروشگاه های متعددی قرار دارد که برای همه جذاب هستند.این خیابان به یکی از مراکز خرید ارزان قیمت استانبول معروف است.