اعطای تسهیلات به ۶ طرح بوم‌گردی در البرز

يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶:۰۰ 6 سال پیش

اعطای تسهیلات به ۶ طرح بوم‌گردی در البرز

عصر سفر- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز از معرفی 11 طرح روستایی، عشایری و فراگیر اشتغال به بانک‌های عامل برای اعطای تسهیلات خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام فخرالدین صابری اظهار کرد: 10 طرح روستایی پس از معرفی در سامانه کارا و تشکیل پرونده و تایید در کمیته فنی استان به بانک‌های عامل برای پرداخت وام معرفی شده‌اند .

وی افزود : تسهیلات اعطا شده در حوزه روستایی و عشایری با نرخ سود شش درصد بوده که از این طرح‌ها چهار طرح مربوط به صنایع دستی و شش طرح دیگر در حوزه بوم گردی و گردشگری بودند.

وی اضافه کرد:جمع مبلغ تسهیلات طرح‌های روستایی و عشایری به مبلغ چهار میلیارد و 600  میلیون تومان بوده که پیش‌بینی می‌شود در این حوزه شاهد اشتغال 154 نفر نیز باشیم.

وی در ادامه گفت :یک مورد نیز در اشتغال فراگیر در شهر کرج پس از تشکیل پرونده و تایید در کمیته فنی به بانک عامل معرفی شده که میزان اعتبار این طرح  150 میلیون تومان با نرخ 16 درصد است و پیش‌بینی می‌شود چهار نفر نیز در این حوزه اشتغال پیدا کنند.

صابری در پایان گفت: طرح‌های دیگری نیز در حوزه‌های مختلف وجود دارند که پس از انجام بررسی‌های لازم و تایید در کمیته فنی استان این طرح‌ها نیز به بانک‌های عامل برای اعطای تسهیلات معرفی خواهند شد.