ضرورت جلب رضایت حجاج از خدمات فرودگاهی در رفت و برگشت

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹:۰۰ 6 سال پیش

رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد؛

ضرورت جلب رضایت حجاج از خدمات فرودگاهی در رفت و برگشت

عصر سفر- رییس سازمان حج و زیارت بر ضرورت جلب رضایت حجاج از خدمات فرودگاهی در رفت و برگشت آنها تاکید کرد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از مهر؛  حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت  در جریان دیدار علی رستمی قائم مقام  شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با ایشان، بر ضرورت جلب رضایت حجاج از خدمات فرودگاهی در رفت و برگشت تاکید کرد.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: کسانیکه در حوزه های مختلف به حجاج خدمت می کنند، قطعا از اجر و ثواب این سفر معنوی بهره مند خواهند بود.

محمدی با اشاره  به انتظارات حجاج گفت: هیچ یک از پروازهای حجاج نباید با تاخیر مواجه شود اما در هر صورت اگر تاخیری هر چند کوتاه نیز رخ دهد، باید برنامه های ویژه و مناسبتی برای پذیرایی و استراحت  زائران تدارک دیده شود.

وی درباره حضور بدرقه حجاج گفت: خوشبختانه از سال گذشته برنامه خوبی اجرا شد.‌ امسال نیز همانند سال گذشته هر کاروان در یکی از مساجد، تکایا، حسینیه ها اجتماع و پس از مراسم بدرقه، با اتوبوس به فرودگاه عزیمت می کنند.

آخرین برنامه ریزی های فرودگاهی برای حجاج

علی رستمی قائم مقام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) هم در این نشست با اعلام اینکه امسال پروازهای حج از ترمینال یک این فرودگاه انجام می‌شود، گفت: بخشی از ظرفیت ترمینال یک برای پذیرایی از حجاج در نظر گرفته شده و با امکانات لازم تجهیز شده است.

وی تصریح کرد: امسال برنامه ریزی های مناسبی برای زائران تدارک دیده ایم که یکی از آنها اجرای برنامه های مناسبتی و سخنرانی های مذهبی در زمان تاخیر احتمالی خواهد بود.