ناشناخته های گردشگری چهارمحال و بختیاری را دربرج میلاد تماشا کنید

يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹:۰۰ 6 سال پیش

ناشناخته های گردشگری چهارمحال و بختیاری را دربرج میلاد تماشا کنید

عصر سفر- مدیرعامل برج میلاد با اعلام برگزاری شب فرهنگی چهارمحال و بختیاری گفت: شب فرهنگی چهارمحال و بختیاری در قالب جشنواره ملی چارسوق برگزار می شود.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از مهر، علی درویش پور با بیان این مطلب گفت: جشنواره ملی چارسوق فرصتی است برای شناخت بیشتر و دیدن جاذبه های گردشگری و تفریحی ایران بزرگ. ما هر شب در جشنواره چارسوق میزبان یک استان هستیم تا همه داشته های فرهنگی، هنری، گردشگری و میراث فرهنگی خود را به مردم پایتخت و همچنین  گردشگران و بازدیدکنندگان برج میلاد معرفی کنند.

وی ادامه داد: فردا شب دوشنبه 22 مرداد ماه میزبان استان  چهارمحال و بختیاری هستیم تا با زیبایی های این سرزمین زیبا اما ناشناخته آشنا شویم.

درویش پور تاکید کرد: به زعم من ایران سرزمین ناشناخته هاست و بسیاری از مردم ایران با جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی این سرزمین آشنایی ندارند و جشنواره هایی شبیه چارسوق فرصت مغتنمی است تا بتوانیم این جاذبه ها را در میان مردم معرفی کنیم.

به گفته درویش پور، با معرفی مناسب هر استان، قطعاً گردشگری داخلی در ایران رونق پیدا می کند و مردم مقاصد گردشگری خود را به جای کشورهای همسایه روی شهرهای داخلی خود متمرکز می کنند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، جشنواره ملی چارسوق تا 26 شهریور ماه میزبان یک استان در دهکده اقوام برج میلاد است و علاقه مندان می توانند از ساعت 21 الی 2 بامداد از این جشنواره بازدید کنند.