برقراری مجدد دسترسی سایت‌های فروش اینترنتی بلیت‌ هواپیما

سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹:۰۰ 6 سال پیش

مقام مسؤول سازمان هواپیمایی خبر داد

برقراری مجدد دسترسی سایت‌های فروش اینترنتی بلیت‌ هواپیما

عصر سفر- مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه با مسدود کردن دسترسی مردم به سیستم‌ یکپارچه فروش اینترنتی بلیت هواپیما مخالفیم، از دسترسی مجدد سایت‌های فروش اینترنتی بلیت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

سرویس : حمل و نقل

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده بیان کرد: بعدازظهر دیروز جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و معاونان وی، ‌مدیرعامل ایران‌ایر،‌ معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از مدیران سایت‌های اینترنتی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مسائل سایت‌هایی که به دلایلی موجب  قطع دسترسی آنها به سیستم فروش بلیت ایران‌ایر شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم اهتمام بیشتر در خدمات‌رسانی و تسهیل استفاده متقاضیان از امکانات بخش هوایی تاکید شد.

جعفرزاده گفت: در این جلسه همچنین بر نظارت دقیق بر نحوه توزیع بلیت این شرکت، ارائه سرویس‌های قابل قبول و مورد انتظار مردم، رعایت دقیق توصیه‌های سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر اینکه ملاک نرخ‌های ارائه شده توسط سایت‌های اینترنتی، کلاس نرخی است که این شرکت ارائه می‌کند، تاکید شد.

وی اضافه کرد: هر گونه ارائه بلیت هواپیما با نرخی خارج از چارچوب تعیین شده توسط شرکت تخلف محسوب شده و برابر با مقررات برخورد خواهد شد؛ ضروری است سایت‌ها همزمان و بدون وقفه هر گونه تغییر نرخ را هماهنگ و همزمان با نرخ اعلامی شرکت روی خروجی قرار دهند‌ که این موضوع مستلزم مدیریت قوی در بخش‌های تکنیکی و فنی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: از مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی خواسته شد تا دستور دسترسی مجدد این سایت‌ها از امروز صادر شود.