برنامه‌های روز جهانی جهان‌گردی در استان تهران تشریح شد

يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹:۰۰ 6 سال پیش

برنامه‌های روز جهانی جهان‌گردی در استان تهران تشریح شد

عصر سفر- مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران برنامه‌های روز جهانی جهان‌گردی را در این استان تشریح کرد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران امروز یکشنبه 1 مهر 97 گفت: به مناسبت 5 مهرماه روز جهانی جهان‌گردی برنامه‌های این اداره‌کل بر سه محور شعار جهانی سال، عاشورا و هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

بزرگ نیا ادامه داد: بر اساس شعار جهانی سال " گردشگری و تحولات دیجیتال" ضمن تجلیل از افراد صاحب نظر و مدیران موفق در حوزه کسب کارهای استارتاپی در حوزه گردشگری، کارگاه آموزشی نیز با عنوان " بازاریابی دیجیتال در کسب کارهای گردشگری " برگزار می شود.

وی ادامه داد: افرادی  در صنعت گردشگری برنده  هستند که از فناوری اطلاعات به بهترین شکل در توسعه کسب و کار خود استفاده می کنند، امروز عرضه کنندگان سنتی نمی توانند در بازار رقابتی باقی بمانند مگر از همین حالا اقدام به روزآمد کردن شیوه های فروش و تبلیغات کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران گفت: کارگروه کارآفرینی گردشگری در استان تهران به منظور آموزش و حمایت از ایده های نوین که برپایه استارت آپ ها و فناوری اطلاعات باشد تشکیل خواهد شد.

بزرگ‌نیا افزود: تورهای تهران‌گردی " فرزندان عاشورا"  و " هنرگردی عاشورا " با موضوع دفاع مقدس و میراث معنوی عاشورا برگزار می شود.

وی گفت: در این تورها شهروندان از موزه صلح ، سقاخانه ها و تکایای قدیمی تهران و کارگاه‌های هنرمندان که آثار عاشورایی تولید می کنند بازدید خواهند کرد.