پروازهای چارتری باید کاملا حذف شوند

جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷:۰۰ 6 سال پیش

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

پروازهای چارتری باید کاملا حذف شوند

طرح سوال از وزیر راه به علت گرانی فروشی بلیط هواپیما

عصر سفر- نماینده مجلس دهم از طرح سوال از اسلامی وزیر راه و شهرسازی به علت گرانی فروشی بلیط هواپیما و عدم نظارت بر این روند خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از خانه ملت، نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از به جریان افتادن طرح سوال از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مجلس خبر داد و گفت: این طرح سئوال توسط بنده و علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس کلید زده شده و در هفته‌های آتی در کمیسیون عمران مجلس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

تلاطمات بازار و نحوه فروش بلیط هواپیما مهم ترین محورهای سوال از وزیر راه و شهرسازی

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاطمات بازار پروازهای هوایی و نحوه فروش بلیط هواپیما مهم ترین محورهای سوال از وزیر راه و شهرسازی است، ادامه داد: متأسفانه شاهد هستیم که قیمت بلیط پروازهای هوایی در ایام پرترافیک مانند 28 صفر، اربعین، محرم و ایام تابستان به میزان چشمگیری افزایش پیدا می کند، این در حالی است که به غیر از این ایام، قیمت بلیط هواپیما بسیار پایین تر و کمتر است.

فعالیت جریان قوی دلال بازی در عرصه فروش بلیط هواپیما

وی ادامه داد: تلاطمات و افزایش و کاهش بلیط هواپیما نشان دهنده آن است که جریان قوی دلال بازی در این عرصه قرار دارد و وزارت راه و شهرسازی و سازمان های زیر مجموعه هیچ اقدامی برای کنترل این بخش صورت نمی دهند.

پروازهای چارتری باید متوقف و حذف شود

پروازهای چارتری موجب شده که شرکت های فروش بلیط از وضعیت نا به سامان سوء استفاده کرده و بلیط 200 هزار تومانی را به مشتری یک میلیون تومان بفروشند
قاضی پور با اعلام اینکه قطعا پروازهای چارتری باید متوقف و حذف شود، گفت: پروازهای چارتری موجب شده که شرکت های فروش بلیط از وضعیت نا به سامان سوء استفاده کرده و بلیط 200 هزار تومانی را به مشتری یک میلیون تومان بفروشند.

سازمان هواپیمایی باید برای قیمت بلیط هواپیما حداقل و حداکثر تعیین کنند

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: سازمان هواپیمایی و وزارتخانه باید برای قیمت بلیط هواپیما حداقل و حداکثر تعیین کنند تا سوء استفادهگران و دلالان نتوانند از ایام پرترافیک بهره ببرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده که بخشی از پروازهای چارتری در سیستم بلیط فروشی باقی می ماند، حال باید اسلامی وزیر راه و شهرسازی با حضور در مجلس به این گونه اقدامات پاسخ دهد./