بازرسان صنفی با حکم مأموریت به دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه می‌کنند

دوشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷:۰۰ 6 سال پیش

معاون گردشگری استان تهران:

بازرسان صنفی با حکم مأموریت به دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه می‌کنند

عصر سفر- معاون گردشگری استان تهران در جلسه توجیهی بازرسان صنفی طرح تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی گفت: پیش از هرگونه نظارتی بازرسان موظف به ارائه حکم مأموریت به مدیر مجموعه هستند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از فارس، شهرام علیمحمدی گفت: این بزرگترین طرح نظارتی است که با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران و تهران با مشارکت 70 بازرس آموزش دیده صنفی  اجرا می‌شود که امیدواریم موجب بهبود کیفیت خدمات دفاتر خدمات مسافرتی در ایام نوروز 98 شود.

وی افزود: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی توجه داشته باشند حکم مأموریت بازرسان صنفی از طرف معاونت گردشگری و ممهور به امضاء و مهر اداره حراست اداره کل میراث فرهنگی استان تهران با درج مشخصات شخص  بازرس صادر شده است.

معاون گردشگری استان تهران خاطرنشان کرد: بازرسان صنفی قطعاً بر اساس شیوه نامه ابلاغ شده کار نظارت را انجام می‌دهند و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز بند (ب) صرفا موظف به انجام همکاری در پاسخ به سوالات مرتبط هستند.

وی از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه در خواست خارج از ضوابط شیوه نامه، عملکرد غیر حرفه‌ای و همچنین موارد مشکوک موارد را سریعاً به شماره 88934844 الی 5 اعلام کنند.