هزینه یک شب اقامت در قزوین چقدر تمام می‌شود؟

جمعه ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵:۰۰ 6 سال پیش

هزینه یک شب اقامت در قزوین چقدر تمام می‌شود؟

عصر سفر- شهر قزوین به دلیل ویژگی های منحصربه فرد در ایام نوروز میزبان مسافران متعددی می شود به همین خاطر به بررسی قیمت اقامتگاه‌های این شهر در این ایام پرداختیم.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از میزان، شهر قزوین با وجود جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تاریخی متنوع همواره یکی از مقصد‌های گردشگران در ایام نوروز بوده است، از همین رو و به دنبال بررسی قیمت هتل‌ها در شهر‌های مختلف به بررسی قیمت  اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در این منطقه می‌پردازیم.

بررسی‌های میدانی میزان از هتل‌های این شهر نشان دهنده آن است که در یک هتل چهار ستاره، اتاق دو تخته دبل و توئین به قیمت 252 هزار تومان، اتاق سه تخته 348 هزار تومان، سوئیت  دو تخته رویال به قیمت 416 هزار تومان و سوئیت یک خوابه سه تخته رویال 465 هزار تومان به ازای هر شب اجاره داده می‌شود.

در یک هتل سه ستاره اتاق یک تخته 207 هزار تومان، اتاق دو تخته دبل و توئین 260 هزار تومان، اتاق سه تخته 336 هزار تومان، اتاق چهار تخته 400 هزار تومان و سوئیت یک خوابه سه نفره رویال 436 هزار تومان به ازای هر شب قیمت گذاری شده است.

در یک هتل دو ستاره در شهر قزوین اتاق یک تخته 135 هزار تومان، اتاق دو تخته دبل برای یک نفر 205 هزار تومان، اتاق دو تخته دبل و توئین 228 هزار تومان، اتاق سه تخته 250 هزار تومان و سوئیت سه تخته رویال 309 تومان به مسافران قیمت داده می‌شود.

قیمت‌ها برای هتل یک ستاره تفاوت آنچنانی با هتل دو ستاره ندارد، به صورتی که اتاق یک تخته به قیمت 104 هزار تومان، اتاق دو تخته توئین و دابل 115 هزار تومان و اتاق سه تخته 150 هزار تومان به ازای هر شب کرایه داده می‌شود.

گفتنی است برخی هتل‌ها در این ایام از سال تخفیفات 5 تا 10 درصدی را بر روی قیمت‌های خود اعمال می‌کنند.