اختصاص اقامت گاه ویژه برای اسکان فرهنگیان آسیب دیده در سیل

دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲:۰۰ 6 سال پیش

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید هوایی از مناطق سیل زده خوزستان:

اختصاص اقامت گاه ویژه برای اسکان فرهنگیان آسیب دیده در سیل

عصر سفر- وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: اگر مشکلات ناشی از سیل ادامه یابد پیش بینی شده است که در 3 محل اهواز اقامت گاه‌های ویژه برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شود.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از میزان، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید هوایی از مناطق سیل زده خوزستان اظهار داشت: امروز به استان خوزستان آمدیم تا ضمن بررسی خسارت‌هایی که سیل به آموزش و پرورش این استان وارد کرده است، اقدامات لازم برای حمایت و پشتیبانی از سیل زدگان را انجام دهیم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای بهبود شرایط و رفع آسیب دیدگی ناشی از سیل در استان خوزستان استفاده می‌کند.

بطحایی با بیان اینکه دو نوع خدمات به مناطق سیل زده ارائه می‌شود، افزود: تعدادی از استان‌ها به عنوان استان معین خوزستان در پدیده سیلاب انتخاب شدند تا بدین وسیله خدمات رسانی به استان‌های درگیر سیل افزایش یابد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر حمایت وزارت آموزش و پرورش از معلمان آسیب دیده در پدیده سیل، افزود: برخی از خدماتی که ارائه می‌دهیم در راستای رفاه حال فرهنگیانی است که در اثر این پدیده خانه و خانواده آن‌ها آسیب دیده است.

وی گفت: اگر مشکلات ناشی از سیل ادامه یابد پیش بینی شده است که در 3 محل اهواز اقامت گاه‌های ویژه برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شود.

بطحایی با توجه به لزوم توجه به دانش آموزان سیل زده گفت: تاخیر در امتحانات پایان سال، حذف قسمت‌هایی از دروس و ارائه کتاب‌های کمک آموزشی بخشی از اقدامات حمایتی برای موفقیت دانش آموزان سیل زده در امتحانات است.