گرامیداشت ارتباط دیپلماتیک ایران و ژاپن در کاخ گلستان

سه شنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳:۰۰ 5 سال پیش

گرامیداشت ارتباط دیپلماتیک ایران و ژاپن در کاخ گلستان

عصر سفر- سفارت ژاپن در تهران به مناسبت بزرگداشت نودمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور، نمایش عمومی نورپردازی سه بعدی را در محل کاخ گلستان تهران برگزار می‌کند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از مهر، سفارت ژاپن در ایران از تاریخ 10 تا 11 مرداد به مناسبت بزرگداشت نودمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین ژاپن و ایران، نورپردازی سه بعدی که بیانگر روابط دوستانه بین دو کشور است را در مکان کاخ گلستان به نمایش خواهد  گذاشت.

برای اولین بار در تاریخ ایران 90 سال پیش (سال 1929 میلادی) آقای کاساما، اولین دیپلمات فرستاده از ژاپن به‌عنوان وزیر مختار ژاپن در ایران در محل کاخ گلستان استوارنامه خود تقدیم کرد.

نورپردازی سه بعدی به تکنولوژی گفته می‌شود که با استفاده از پروژکتور، تصویر ساخته شده توسط کامپیوتر به صورت سه بعدی بر روی ساختمان یا شیء منعکس می‌شود و با منعکس کردن تصویر  به صورت سه بعدی بر روی ساختمان یا شی، تصویر مسطح به صورت تصویر عمق دار به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش نورپردازی سه بعدی اجرای عمومی پنجشنبه 10 مرداد و جمعه 11 مرداد در سه مرحله زمانی ساعت 21، 21:30 و 22 در کاخ گلستان انجام خواهد شد. ورود هم برای عموم آزاد است.