راه اندازی خط هوایی ویژه اصفهان با مشارکت سرمایه گذار خارجی

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱:۰۰ 5 سال پیش

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

راه اندازی خط هوایی ویژه اصفهان با مشارکت سرمایه گذار خارجی

عصر سفر- رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هر فرد یا سازمان دولتی و غیر دولتی که خواستار خدمت به مردم و افزایش درآمد اقتصادی اصفهان است ،اتاق بازرگانی را در کنار خود بداند.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایلنا، مسعود گلشیرازی در دیدار هیات نمایندگان اتاق با رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان اظهار داشت: دغدغه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان بهبود معیشیت  مردم استان است و در این راستا تلاش می کند که مسایل پیش روی واحدهای تولیدی به صورت موردی و کلی برطرف کند.

گلشیرازی تاکید کرد: هر فرد یا سازمان دولتی و غیر دولتی خواستار خدمت به مردم استان اصفهان و افزایش درآمد اقتصادی استان است ،اتاق بازرگانی را در کنار خود بداند.

وی تعدد قوانین را یکی از چالش های پیش روی فعالان اقتصادی برشمرد و گفت: شورای روسای سه قوه نسبت به کم کردن قوانین و کیفی شدن آنها  همت بیشتری بگمارد و در این راستا اتاق بازرگانی آماده همکاری برای شناسایی این قوانین است.

گلشیرازی از راه اندازی خط هوایی ویژه اصفهان با مشارکت سرمایه گذار خارجی خبر داد و افزود: این خط هوایی با مشارکت سرمایه گذار بومی استان و یک سرمایه گذار خارجی است .