حمایت از استارت‌آپ‌های گردشگری

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰:۰۰ 5 سال پیش

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان مطرح کرد:

حمایت از استارت‌آپ‌های گردشگری

عصر سفر- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: برای جذب هر چه بیشتر گردشگر اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، سید امین قاسمی اظهار کرد: در خصوص اشتغال‌زایی آموزش‌های متعددی در حوزه‌های مختلف گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، میزبانی در هتل‌ها، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و... داده‌ایم که این افراد پس از پایان آموزش می‌توانند با تخصصی که دارند در هتل‌ها و آژانس‌ها به عنوان راهنمای تور و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی مشغول بکار شوند.

وی افزود: حضور گردشگران در مناطق مختلف استان نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند که برای جذب هر چه بیشتر گردشگر اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

قاسمی در خصوص حمایت از استارت آپ‌های گردشگری گفت: در سال پیش چندین برنامه آموزشی و همایش در این خصوص برگزار کردیم و به نوعی این آمادگی را داریم که از ایده‌های آنان استفاده و حمایت کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه گفت: نرده‌های حفاظتی و تابلو شنا ممنوع برای جلوگیری از دسترسی و اطلاع‌رسانی بعضی از افراد که می‌خواهند شنا کنند در محدوده آبشار بیشه نصب شده بود که متاسفانه در اثر سیل فروردین امسال این نرده‌ها و علائم از بین رفت و نیاز به بازسازی دارد.

وی افزود: متاسفانه اغلب افرادی که غرق شدند به توصیه‌های امدادگران و همکاران ما بی‌توجهی کرده بودند.

قاسمی تاکید کرد: مدام برای شنا نکردن در محیط‌های آبی هشدار داده می‌شود اما باز هم برخی بدون توجه به هشدارها کار خودشان را انجام می‌دهند.