پروژه (VIB) رویکردی نوین در صنعت حمل‌ونقل هوایی خواهد بود

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳:۰۰ 5 سال پیش

یک مقام مسئول خبر داد:

پروژه (VIB) رویکردی نوین در صنعت حمل‌ونقل هوایی خواهد بود

عصر سفر- یزدی گفت: در رابطه با پذیرش مسافر و بار تحت عنوان (VIB) در پرواز‌های خارجی توانستیم به پیشرفت و خدمات جدیدی دست یابیم.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از باشگاه خبرنگاران، آبتین یزدی مدیرعامل یک شرکت خدمات حمل ونقل هوایی در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمل ونقلی در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه‌ای با شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: با امضای این تفاهم نامه می‌توانیم خدمات جدیدی به مسافران پرواز‌های خارجی و داخلی ارائه دهیم.

او با این با بیان اینکه  بیشتر از 10 سال است که در حوزه مختلف هوانوردی فعالیت می‌کند، گفت: بعد از اینکه برخی از ایرلاین‌هاخارجی پروازهایشان را به ایران قطع کردند به فکر یک کار نوین در حوزه حمل‌ونقل هوایی کشور افتادیم.
یزدی افزود: در این کار به دنبال این بودیم که در صنعت هوایی ماندگار شویم و از سوی دیگر حضور ما در صنعت وابسته به خروج شرکت‌های هواپیمایی خارجی نباشد؛ در ابتدا شروع کار ما برای حمل بار مسافران بود، یعنی برای مسافرانی که می‌خواهند پرواز خارجی داشته باشند بارشان را از درب منزل به فرودگاه منتقل می‌کردیم، اما در نهایت تصمیم به توسعه این پروژه گرفتیم.

او تصریح کرد: در ابتدا شروع کار ما برای حمل بار مسافران بود، یعنی برای مسافرانی که می‌خواهند پرواز خارجی داشته باشند بارشان را از درب منزل به فرودگاه منتقل می‌کنیم، اما در نهایت تصمیم به توسعه این پروژه گرفتیم.

یزدی توضیح داد: در آینده نزدیک مسافران به فضای مینی ترمینالی که خودمان طراحی و ساخت آن را انجام داده‌ایم در ابتدا بارشان را تحویل خواهند داد و یا یکسری ون‌های تجهیز شده درب منازل مسافران خواهد رفت.

یزدی اظهارکرد: مسافران قبل از پرواز درخواست خدمات ارائه می‌دهند و ما بار را جلوی درب منزل تحویل خواهیم گرفت که این اقدام باعث عبور سریع مسافران از طریق نقاط بازرسی اختصاصی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در فرودگاه‌ها خواهد شد.

او تصریح کرد: گروه (VIB) پرواز شرق پارسارگاد در راستای خدمت‌رسانی به مسافران پرواز‌های خارجی، از فرودگاه امام اقدام به پذیرش جامه‌دان مسافران در شعب خود از 24 تا 6 ساعت قبل از پرواز خواهیم کرد که در آینده پذیرش مسافران از درب منزل، هتل، محل کار صورت گرفته و پس از تحویل جامعه دان، رسید بار و همچنین کارت پرواز را صادر و به مسافران ارائه خواهیم داد.

او با بیان اینکه (VIB) یک راهکار بدون دردسر برای مهیا کردن ملزومات سفر برای خانواده‌ها، تجار، مسافران کثیرالسفر، مسافران سالخورده و ... خواهد شد، اظهار  کرد: عبور سریع و آسان از نقاط بازرسی فرودگاه از قبیل پلیس، گذرنامه و دسترسی آسان به سالن ترانزیت از جمله مزایای این پروژه برای مسافران خارجی خواهد بود.

یزدی  با تأکید بر اینکه یکی از نگرانی‌ها و دغدغه ما سلامت بار مسافران است، گفت: مسافران اطمینان خاطر داشته باشند ما نظارت دقیق و کاملی به این مسئله خواهیم داشت.