حضور ایران در نمایشگاه گردشگری «فیتور» اسپانیا

چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵:۰۰ 5 سال پیش

حضور ایران در نمایشگاه گردشگری «فیتور» اسپانیا

عصر سفر- چهملین دور نمایشگاه بین‌المللی گردشگری «فیتور» اسپانیا با حضور فعال غرفه‌ جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در مادرید گشایش یافت.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه حسن قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مادرید به همراه بهزادنژاد مدیرکل امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی‌، صنایع دستی‌ و گردشگری حضور یافت.

نمایشگاه فیتور یکی از شناخته شده ترین نمایشگاه های بین المللی در حوزه گردشگری محسوب می شود.

در این نمایشگاه که از از 22 تا 26  ژانویه (2 تا 6 بهمن ) دایر خواهد بود ،  در مجموع 11 هزار و 40 شرکت و از 165 کشور جهان جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری خود را به بازدیدکنندگاه و به ویژه به متخصصان و شرکت های فعال در این بخش عرضه می‌ کنند .

آژانس های گردشگری و تورگردانان ایرانی نیز همانند سالهای گذشته به منظور معرفی‌ ظرفیت ها ، امکانات و جاذبه های گردشگری و هنری کشور ، حضور فعال و پر رنگی در این نمایشگاه دارند و در مجموع 35  دفتر خدمات گردشگری از سوی کشورمان حضور دارند .

معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی، طبیعی و دیدنی و نیز معرفی صنایع دستی منحصر بفرد ایران و برگزاری نشست های مشترک با مدیران آژانس های دیگر کشورها ، از جمله برنامه های غرفه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه است.